♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Camilla - 19 maj 2010 15:47

....eller rättare sagt...Min man ÄR förälskad.

Är det våren tro lr nån slags manlig kris???

Nejdå jag tror inte det....föremålet för förälselsen är nämlingen detta....  


Så härligt att se att han är så engagerad i vovven. Visst...han har väl varit engagerad i våra andra hundar med,men den här gången är det nåt annorlunda :)

Kanske för att han varit med ändå från start den här gången eller kanske för att han insåg hur mycket det betyder att ha en hund när vi var utan vovve ett tag.

Strunt samma egentligen,huvudsaken att han är med i "hundgamet"

Det är så härligt att vara med valp tycker jag,trots att det tidvis är ganska påfrestande.

Som när Gizmo ska rymma över till grannarna i tid och otid. Försöker man locka till sig honom så springer han allt vad han kan. (skitvalp;)

Skor och diverse leksaker som inte är ordentligt undanplockade får sig  en omgång av hans tänder. Han äter diverse snusk och har sina tokgalna race på kvällarna då man kan undra om han är riktigt klok.

Men mest av allt så är han vår älskade lilla raring.

Vem blir inte förälskad i denna vackra varelse   

Öronen ,jaa inte ser dom ut som på en del av syskonen...Sanna :)

      

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards