♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Camilla - 7 juni 2010 09:06

Lördagskvällen bjöd på fint väder och sol så vi ställde färden mot Vansbro och årets cruising.

Vi har ju en fin V8 men den fick vara hemma. Finns bara två stolar i den :)

Givetvis fick Gizmo följa med för att få lite miljöträning. Gissa om han drog blickarna till sig.

Han vart ganska så omsvärmad,både av små och stora männinskor.

Jag blev både förvånad och glad då i stort sett alla frågade om lov först innan dom började gulla med honom. Framförallt små barn brukar ju vilja rusa rakt på,men som sagt,de frågade så artigt "får vi klappa den" :)

Gizmo njöt i fulla drag och han körde sitt "dans nummer" för många av åskådarna.

Några av alla beundrare passade även på att fota den lille filuren :)

Det blev rätt så sent innan vi kom hem så vi var helt utmattade när vi stöp i säng.

Nöjda och mättade på mullrande V 8:or.

veckans nya utmaning från Sugarwinds lyder

 "Sätt upp ett mål för inlärning av något lämpligt och redivisa om en vecka. Ja, tala om vad de ni ska träna också och gärna en rapport om hur det går på vägen."

Ja eftersom jag nu tagit mod till mig och anmält oss till en utställning så var vårt mål inte så svårt att komma på.

STÅ,ska vi försöka lära in.

Ska bli spännande att se hur vi ska få till det. I dagsläget så vill han sätta sig ner när han kommer brevid eller framför mig.

Tänker börja med att han får stå på trädäcket och jag står nedanför och regerar   . Lycka till!

Avslutar med ett varmt GRATTIS till våra klubbkompisar som gjort mycket bra ifrån sig på tävlingsbanorna i helgen!!!

GRATTIS även till Malin och Vegas som klarat uppflytt i lägre spår!!

Oj ,vad det suger i tävlingstarmen å OJ,va långt vi har kvar innan vi ska debutera. Men Oj va vi ska ha kul under den transportsträckan!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards