♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Camilla - 15 juni 2010 10:26

Kallt och regnigt är det mest hela tiden nu. Supertrist tycker jag  :( . Min kropp mår inte alls bra i detta skitväder. Fy.

Regnat har det gjort så nu är älven gigantisk....snart har vi den på tomten...vem behöver pool :)

Vi har ju anmält oss till en utställning som är i Borlänge den 19 Juni. Debut både för Giz och för mig. Hua....lite nervös är jag allt.

Vi har tränat på att stå fint vilket kan vara bra i utställningsringen :)

Det går väl ganska bra tycker jag. Vikten ligger nu på 12,3 kg och mankhöjd ca 43 cm.     


Lite lydnad tränar vi  oxå på....fotgående till exempel. Gizmo har bjudit in väldigt mycket själv till detta så jag har inte behövt anstränga mig så mycket.

      

Här tränar vi på sitt,stanna kvar. Korta stunder naturligtvis.  

Ligg   


Nöter på med vardagliga ting,vänta vid dörren ,matskålen och att inte hoppa på människor. DET är svårt då han är heltokig i folk och gärna vill upp och pussa.

En friggebod anlände till vår boning i går. Det är Robin,som går byggprogrammet,som snickrat ihop den tillsammans med några klasskompisar.

Betyget blev MVG. *stolt* Stugorna som eleverna gjort såldes ut för en billig peng och vi slog till på stubben.

Nu ska den byggas klar och inredas så det går att bo där större delen av året.

Så här ser den ut nu.  


Ikväll är det skolavslutning för Filip så det blir till att sitta i kyrkbänken och tjuta. Det är ju så otroligt vackert och nostalgiskt med skolavslutningar.

Ha det gott allesammans!!  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards