♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juni 2010

Av Camilla - 2 juni 2010 15:35

Ibland har man tur som en tok. Inleder långledigheten med värsta värmeböljan!

Nu njuter jag kan jag lova!!!

Tog med mig vovven för ett dopp i sjön i måndags.

Först en fin pose´på en sten   

På väg ner till det stora blå  

Kolla örat :)  

Visst ser det härligt ut.....  

Men längre än såhär går jag verkligen inte!  

 Här blev det tvärstopp,sen tyckte Gizmo att det var färdig badat?!

En sån liten kruka,men dyngiga bäckar och andra gyttjehål går minsann bra att plumsa ner i.

Håller fint i trossen.  

Närstudie av nos :)  

Idag fick grabbsen varsin liten såpbubble pistol. Jag är ju barnsligt förtjust i såpbubblor :D  

Såg idag på Aftonbladet att sommaren kommer i morgon....jösses! ur varmt blir det då....det är ju 30 grader nu...ja ja klagar då inte!

Sol och värme är det bästa jag vet.

Nu ska jag ut och känna på temperaturen i poolen. Det börjar närma sig för ett premiärdopp. Tjohooo!

Av Camilla - 1 juni 2010 10:43

Jajemen!!! Han vann fototävlingen!

Tusen tack till alla er som har röstat!!

Här kan ni se vinnaren i maj tävlingen. *stolt*


Återkommer med en längre uppdatering sen.

Måste ut i solen :)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards