♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 9 november 2010

Av Camilla - 9 november 2010 11:10

Skrev nyss ett långt inlägg som försvann pga jävla nätstrul :(

Skriver ett nytt då.....

I lördags var bästaste fönstermontören här   . Såhär ställde han till det

  


Nytt fönster och en helglasad altandörr sitter i väggen nu :)

Värsta ljusinsläppet. 'gillas*

Idag hände en otäck incident på vår skogsrunda med Sofia och Aslan.

Hundarna far ju fram som galningar i skogen kors och tvärs,å idag kunde det ha sluta riktigt illa.

Gizmo sprang med full fart rätt in i en smal stock som stack ut som ett jäkla spjut på stigen!!

Skrek i högan sky och höll upp bakbenet. FAN va rädd jag blev....undersökte benet på engång men han visade inga tecken på smärta. PHU!

Uscha jag var säker på att vanten skulle vara röd av blod när jag känt på benet.

Tack och lov så gick allt bra. Han har inte haltat nåt efteråt heller.

Som vanligt efter vår runda så ser vovvarna ut som två träsktroll. Svarta och stinkande. Dypöl är guldpöl tydligen.

Gizmo och "Cujo"

  

På söndag är det dags för utställning igen. Har vi nån chans att gå vidare med denna bakhöga dragster :) Nåja...bortsett från det så är han ju en vinnare....å jag är väldigt opartisk i den frågan ;)  

    

Nu ska jag göra några roliga måsten....ha det gott och kör försiktigt. Snö väntas till kvällen har jag hört.



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards