♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Camilla - 29 december 2010 19:48

En sådan trevlig eftermiddag det blev här idag.

Sofie och Johan med Gizmos kullbror Milo var hit på en date. Med var såklart Milos andra "bror" oxå,Tristan.

Vi har ju bara träffats i cybervärlden så det var riktigt skoj att få ses IRL :)

Oj va skoj dom hade grabbarna.....men tre var en för mycket tyckte Gizmo och Tristan som spände sig lite mot varandra. Söte Tristan fick därför snällt sitta med husse medans småglinen rusade av sig en massa energi -

Kul att höra Sofie berätta vad han har för personlighet Milo,överlag så verkar dom allt ganska så lika och bägge hade en väldig försmak för öron ;)

Gizmo blev plötslig väldigt stor i jämförelse med Milo och maken undrade förskräckt om Giz var väldigt fet......hrmpff sa matte som konstaterade att det är minsann benstommen och inget annat som är kraftigt på hunden.

Bilder fick jag order om att ta så här kommer att kollage på olika stilar och positioner =)

Vem är vem?  

Vem är galnast?  

Vem är snyggast?  

Vem har vassaste tänderna?  

En trio Aussiesar     

Vem är starkast?     

Sötaste fläckarna   

  

Tusen tack Sofie och familj för att ni tog er tid att titta in :) Nu kan ni vägen hit så ni stannar väl till på nästa resa med :)

Nu ska jag inta soffan....Gizmo ligger helt utslagen efter drabbningen med lillebror. Få se om han orkar vakna tills kvälls kissningen =)

  













Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards