♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Camilla - 19 januari 2011 13:18

Äntligen är vi på den rätta sidan om årsstrecket. Visst är det härligt när man märker att ljuset återvänder och dagarna sakta men säkert blir längre. Lagom temperatur har det med varit så det har gått att vara ute :) Me like!

Nytt år ,nya utmaningar.....lätt att få presatationsångest när man läser alla hundbloggar :)

Meeen jag ska försöka att inte tänka så mycket på hur långt alla andra (läs hundar i samma ålder som Giz) kommit. Alla är vi olika...både hundar och människor :) Jag anser mig ock Gizmo som blåbär jämfört med de mer rutinerade hundmänniskorna.  Meningen och målet är iaf att vi ska debutera på lydnadsplanen i sommar,och bara det blir gångbart i skog och mark så ska vi ta upp spårandet.

Sök är nånt som vi gärna vill prova på ,hoppas att det blir en sökgrupp på klubben som man kan joina.

En och annan utställning ska det också bli har jag tänkt. Sen hoppas vi såklart att det blir ett kennel läger i sommar ;)

Idag skyndade vi ut i solen för att ta lite fina bilder....så här blev resultatet

 

Se upp i backen!  

 

Höjdhopp är skoj.  

 

Min lilla valp...snart ett år <3  

 

Bästa vännerna,....      vet inte varför men Gizmo tycker väldigt mycket om Eddie och sover gärna i hans säng nuförtiden....

 

Knasrullning i snön är härligt.  

 

Avslutar med ett tokryck.....hur gullig är han inte när han springer som en tok så benen står rätt ut   "Våran" motions,spår och träningsåker.....bara runt knuten sådär. Great!  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards