♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 12 mars 2011

Av Camilla - 12 mars 2011 11:54

Soliga dagar med inslag av våldsamma snöfall ger oss en hint om att våren faktiskt är på G! Härliga tider! Just idag har vi plusgrader men det blåser småjävlar.....men vad gör väl det ....vi är ju på rätt väg ;) Dessutom har vi en pensionärskuvös som vi sitter i när solen är framme...å där blåser det minsann inte.

Träningen med Gizmo går sakta och säkert framåt....fick tips av snälla Maja F hur vi ska träna på snabba lägganden. Så nu tränar vi på det =) Pang ner i backen!

Idag har jag ängnat en stund åt pälsvård.....milda makter säger jag! Hunden har ju en svans tjock som ett sjörövar skägg!! För att inte tala om "byxorna " på bakbenen. Det tar sin lilla tid att komma igenom  vill jag lova. Men oj så snygg han blir när han är ordentligt genom kammad =)

Jag läsar i en del bloggar att man är ute och spårar och tränar sök.....jahaja säger jag då...kul för dem. Här har vi ju typ 2 meter snö och spårskogen verkar oändligt långt borta....men det kommer det med.

Fotade sötnosen i det vackra vädret....ja ni ser ju själva snömassorna......phu!


Mycket ska man då va med om ;)  


Tjolahopp!!  


Mattes            

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards