♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Camilla - 10 oktober 2011 07:27

Lr ja...hur gyllene det är återstår att se =) Iallafall så har jag anmält oss till en appeltävling i spår!!?!?!

Trodde inte att det skulle bli av på denna sida årsstrecket men nu är det  ivägklickat iaf :)

Jag ser den här tävlingen mest som träning....är helt orutinerad i bruksvärlden å har ,pinsamt nog, inte ens sett en spårtävling!!

Men vi kör väl få se vart vi hamnar....vi har en del att jobba på ännu.

Hursomhelst...har satt lite press på mig själv nu för att få allt klart tills starten.  Som vanligt så blir jag fruktansvärt nervös redan vid anmälan men jag måste väl komma över den tröskeln nån gång? Jobbigt att vara kräknervös vid varje tävling :/

Blir jag för nervös när det är dags lämnar jag återbud! *pepp pepp*

Nejdå..det SKA gå ,jag tycker det är jättekul att tävla och vill tävla massor! I sommar ska jag anmäla till många fler tävlingar...bara för att lära mig hålla nerverna på plats!!


Over and out i spårskog....nej visst nej...älgjakt....ut på åkerspåret får det bli denna vecka då :)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards