♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Camilla - 26 mars 2013 11:21

Borde den inte göra det när den inte används på ett par timmar? Att vakna med samma ilskna värk som när man går och lägger sig är ganska så irriterande. Nu har det varit en längre period med smärtpåslag och värst är det i händer /fingrar och knän /fotleder/fötter. Ibland undrar jag om det är nåt mer än "bara " fibro som spökar i kroppen.

Känner mig tafflig och svag. Försöker hålla igång allt jag hinner och kan med ganska hårda gympass och mycket promenader fö att stärka kroppen i hopp om att det ska lindra värken. Det verkar gå dåligt. Jag har försökt att skjuta bort känslan av att det blivit värre och när folk frågar hur det går att jobba....om värken är värre än förut så säger jag helst att det är lika......men tyvärr är det inte så =/

Jag skyller en hel del av mitt mående på sommaren som uteblev och den långa kalla vintern som aldrig verkar ta slut. Det enda som lindrar är ju värme och total avkoppling från allt....som när vi är utomlands.....vilken välsignelse det är!

Lite planer på att ta en husmorssemester till varmare braeddgradere smög sig sakta på här då jag frågade en vän om hon kunde tänka sig att följa med. Den tanken stannade vid just en tanke då jag nån vecka senare tittade på Skatteverket och fick se min fina restskatt :((

Det låter kanske tarvigt och egoistiskt att åka iväg ensam UTAN familjen men jag känner att en sådan resa vore i rent medicinskt syfte.....en riktig batteriladdare.

Nåja....en annan gång kanske...vi får hoppas att våren och värmen är här snart så blir det nog mycket bättre =)

Jag knagglar på så gott det går för jag vill verkligen inte säga nej till att jobba när det gör så gott i hjärtat att få komma ut och träffa människor...stora som små.

Att få slänga käft och retas med mina kollegor........det är energiboost det med ...på sitt vis =)


Men komigennuvåren......jag längtar så efter dig!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards