♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juli 2009

Av Camilla - 29 juli 2009 16:11

Vicke (vickes hemsida) har gjort den här kuliga bilden.

Sätter in den här såklart så ni oxå får se den.

 


Tack Vicke!

Av Camilla - 21 juli 2009 12:49

Uscha....gårdagskvällen var inte rolig...:(

Eddie och Filip var ute och racade med sina små "sparkbilar". Ni vet,såna som man sitter på och sparkar på fart med benen.

Rätt som det var så satte han ett rep bak på bilen och andra änden satt han fast i grinden. Skjutsade på full fart och sen......ja va tror ni händer?

Det tog tvärstopp naturlig vis så han flög över ratten och landade på munnen rätt ner i asfalten. !!!!!!!!! IIiiiihhhhhaaa!!!

Kära nån ...för att göra en låång och blodig historia lite kort....både läppen och en framtand spräcktes. Ena framtanden gick rätt av men hängde kvar i en liten flisa.

Så idag har vi varit till tandläkaren och limmat fast den. Den skulle väl helst ha dragits ur men det är bra om den sitter kvar så länge som möjligt om han inte får besvär av den vill säga.

Han var helt underbart duktig vid tandis. Han låg på min mage i tandläkarstolen och sa inte ett ord under hela proceduren. Lillalilla gullgubben!!!


Nu ser han ut som en hockey spelare med limmad fram gadd och fläskläpp.

En liten charmig glugg fick han mellan framtänderna med...truls ungen!!

Tur i oturen så har han inte det minsta ont idag!!


Nu ska vi mysa i soffan!!

Ha det gott allesammans!!!

Av Camilla - 13 juli 2009 09:50

....tar jag en liten semester från bloggen :)

Nu är vi äntligen lediga hela familjen och semestern går så rackarns fort. Bloggandet tar ju lite tid och jag prioriterar bort det under ledigheten. Återkommer när höst mörkret smyger sig på.

Nån lite uppdatering kommer det förmodligen ;)


Ha det nu så gott alla mina vänner och är det nån som har solen hos sig så får ni gärna skicka den till Dalom igen. Här har det regnat så vi har vårflod och översvämmningar:(

Just nu är det uppehåll så jag ska försöka hinna klippa gräset.


Stor sommarkram på er alla!!!!!

Av Camilla - 8 juli 2009 08:29

Men åååååhje så snubblande nära vi var på tävlingen igår. Rackarns oxå!!

Nu ska man väl inte stirra sig blind på poängen för själv tävlings känslan var toppen. Bentley höll i hop bra den här gången och det kändes bättre än på mycket länge!

Inga nollade moment men lite för dåligt tempo på något av dem. Därav poängförlusten.

Jag vet inte vilket som känns tråkigast...att göra en genomgående dålig tävling eller göra en,som man tror ska räcka till första priset,å sen får se att man faller på målsnöret :)

Ja det är bara att satsa gärnet en gång till.

Men som sagt känslan på tävlingen igår ...den lever jag på tills nästa gång.


Ett rungande sjungande GRATTIS ger vi till Pake och Juni som klarade första priset i elit och dessutom blev klassens vinnare.

Jag är så stolt över att dom är mina vänner!!!

Och jag har hört flera av åskådarna säga..."åhhh dom där är så jäkla duktiga"


Så sträck på er mina vänner. Ni är värda all beundran!!

Av Camilla - 4 juli 2009 15:29

 Hoppas bara att Åskar håller sig nån annanstans =)

Det har smällt och blixtrat som 17 för en stund sedan. Kvavt är det fortfarande så risken är väl att vi får mer blixt och dunder.

Jaja...ett par bärs senare så spelar det ingen roll :o)


Rock´n roll!!!

Av Camilla - 2 juli 2009 20:31

Långa härliga varma sommardagar!!! Har sån tur att jag är långledig nu och maken har sin första semestervecka!

Maj gadd vad vi njuter! Dagarna tillbringar vi vid Närsjös vackra strand!


 

På kvällarna dansar älvorna in på åkern här bortanför. Trolskt??? *nickar*

Om man lyssnar riktigt noga så kan man höra fiolmusiken ....hör ni?


 



Hoppas att ni har det lika njutsamt som vi!


Kram på er!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards