♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 31 oktober 2008 22:26

.... inte vara vaken längre. Lägger mig nu och hoppas att det inte kommer hit några spöken.


Natti bloggers!!!

Av Camilla - 31 oktober 2008 20:05

Fille säger buuuuuuuu och önskar en trevlig fredakväll.

Nu börjar IDOL!!!!

Av Camilla - 31 oktober 2008 20:02

Slänger in några bilder innan jag loggas ut igen.

Så här såg det ut hos oss i morse kl 8!

Grabbarna var i full fart när jag kom hem från jobbet.

Behöver jag säga att alla tre på bilderna älskar snö???

Av Camilla - 31 oktober 2008 03:43

Ett osuddat nattsudd. Ska ge mig mig på att skriva ett inlägg kl 4 på morgonen,utan att sudda en endaste gång!!trött så jag mår illa och ögonen känns somm dom rullats i grus. Zzzzzzz.

Bered er på ett kanske snurrig inlägg med inslag om dyslexi. Vilket jah har i vanliga fall oxå. Litegrann....


Nu har snön börjat falla. Bara det inte blir för jävligt innena vo är hemma!


Vill passa på att örnska er alla en riktigt trevlig halloween oxå.

Antar att bredbands reparatören inte hinner fixa felet idag, Det luktar ju helg å då slutar dom väl tidigt kan jag tro.


Blev lite stavfel här och där .....snyggt!!


HAPPY HALLOWEEN på er kära bloggare!!!!


Kör försiktigt om nu promt ska ut å fara!!!!


  



Av Camilla - 30 oktober 2008 23:21

 

Alla ni som hört talas om den gruppen räcker upp en hand ;-o))

Det är bandkollegor till min sambo som har skivsläppar fest på Bolanche i morgon.

Tanken var ju att vi skulle dit men jag har fått lämna återbud.

Har fått en djup dov hosta och det bränner som glödande kol i bröstet :(

Det är  lite för tidigt för en lunginflammation,den brukar jag ju ta först i Januari ;-)


Hursomhelst så känns det inget kul att gå på fest i det här skicket.

Sambon får åka själv och jag har beställt en stor karamellkungspåse till IDOL-kvällen. Det blir fint det med.


Vaaa? Vaddå? Äter jag godis ofta......Ähhhhhh!


Apropå fest så har vi klassfest den 15 november. DET ska bli jätteskoj. Kan inte fatta att det är 20 år sedan vi slutade plugget!!! Blir trevligt att få återse alla. Många har man ju inte träffat sen vi for iväg åt olika håll.

Runt 70 stycken har visst anmält att dom kommer. KUL!!!


Nu ska jag ta mig en tallrik gröt. Lite nyttig är jag mellan allt godisfrossande ;D


Gonatt med er!

Av Camilla - 30 oktober 2008 22:28

Tebax på jobbet så jag kan in och blogga och läsa ;D


Som Lotta sa "inte för att jag är beroende". *host host*


Kollar runt hos er innan jag skriver av mig lite....hehe!

Av Camilla - 29 oktober 2008 22:20

Vi har inget bredband!!!

I dag på em så satt liten Eddie och kollade på folkrace vid datorn.

När han tittat klart så skulle jag surfa lite. Inte kom jag ut på nåt nät inte.

"Men va ha du nu tryckt på da"  sa jag argt till Eddie. *åh jag skäms*

"Bara på bilarna" säger slarvern då. *förlåt Ed att jag beskyllde dig*


Ja efter mycket om och men så får jag tag på en support kille på Telia som konstaterar att det är nån strömkabel som är paj!

Att fixa det problemet skulle ta typ TRE dar! Å hinner dom inte före helgen så får vi vänta på bredband tills på måndag, Härligt!!!


Nu är jag på jobbet och surfar lite snabbt.  *abstinensen är svår*

Om ni saknar mina besök på era bloggar så vet ni varför ;D

Hoppas dom fixar det snabbt. Men jag har inga förhoppningar. Sånt där brukar ta tid.


Gonatt med er ni som får gå och lägga er snart. Själv väntar jag med det tills i morron. Phust!

Av Camilla - 29 oktober 2008 14:22

Ändå gnäller man en hel del. Om småsaker....som att det är flängit att göra pannkakor.


Titta här....varning för starka bilder.......Jisses!!! Tror inte hon gnäller över några futtiga pannkakor!

Fy...man borde skämmas över sitt smågnäll!!



http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3647871.ab

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards