♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under augusti 2011

Av Camilla - 11 augusti 2011 09:49

Nu så ska jag äntligen ge mig på en uppdatering! Har ju hänt lite sen sist jag skrev. Bla har vi gjort vår tredje lydnads tävling. Poängen räckte inte ända fram till ett LP tyvärr....men som Jessica sa " Bättre en 0:a och sen höga poäng än mellanmjölkspoäng rätt igenom!" 

Återigen en 10 på helheten å det känns ju väldigt bra ;) På´t igen bara.

 


i helgen har jag varit på Kullkamp i Enköping. En fantastiskt rolig och givande helg!! Kul att få träffa alla Gizmos syskon och dess ägare. Av 19 Sockervindar så kom 16 stycken. Mycket bra uppslutning mao =)

Jag och giz delade stuga med kullbröderna Milo och Cash med matte Sofie och Maria.

Att ha tre jämn gamla hanar ihop fösta på en liten yta......tjaa det gick ju långt bättre än väntat. Duktiga killar!

   

Kullkampen bestog av frågesport och tokiga lekar,där både hund och förare fick jobba hårt ;)

Vi i kull 2 fick vackert se oss slagna på målsnöret av kull 1 som vann över oss med EN ynka poäng! Crap ,sa vi å grattade vinnarskallarna till segern :)

Sugarwinds kennel har efter kullkampen utökats med en tredje kull. 8 st valpar har sett dagens ljus. Ska bli kul att följa dem med.....blogg och FB är väl ett av kraven på att få köpa en valp,så alla kan följa med i deras liv ;)

I dag har vi varit till sandtaget och fystränat lite. Måste få upp Giz grundkondition tydligen......trodde han var i bra form men fick se på annat igår när han lekte med två kamrater. HELT slutkörd blev han...så har jag aldrig sett honom förr......å vi som  cyklar och går skogisar nästan varje dag? Nåja...bara att jobba mer på detta . Slänger in ett gäng bilder på fyspasset. Står nog inte på förrens han är på topp min lilla skrutt.

                         

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards