♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under december 2009

Av Camilla - 22 december 2009 22:10

 Och det är:                  

'

'

'

'

 GOD-JUL PÅ ER ALLESAMMANS!!!!!   

 

  

Av Camilla - 18 december 2009 13:12

Den här lille gynnaren är komplett tokig i snön. man får ju lust att rulla sig i snön själv när man ser honom :)

Hunden fullständigt lyser av glädje där han far fram som en vilde i snön.

Se och njut.

              


Önskar er alla en fin helg! Nu har jullovet börjat. Nu får vi rå om varandra i några veckor. Mysigt!!

Av Camilla - 15 december 2009 18:02

Snön...den härliga vita gnistrande snön!

Jag är ingen snöälskare men i dessa juletider så måste vi ju ha snö :)

Hoppas att det håller i sig under hela Jul och nyår!


Var till Falun och Borlänge idag och jag tror Julruschen är i full gång.

Värsta trafiken och moddigt och oplogat.....phu, jag var helt slut när jag kom hem.


Lider av lite bloggtorka för tillfället...bjuder på en fin snöstjärna som jag lånat ifrån nätet.

  

 

 

Nu bjuder maken på kaffe.

Kör försiktigt på vintervägarna!!



Av Camilla - 12 december 2009 21:51

Hur ska detta sluta,man törs ju knapp läsa tidningarna längre!

Braskande löpsedlar som skriker ut om världens elände.

Ett golfproffs av stora mått har varit otrogen med X antal fruntimmer!!! Milde himmel.

 En annan fruktasvärd nyhet är att en av Hollywoods lyxfruar ska skiljas! VA!! Har ni hört på nåt värre. Hon som hade världens bästa äktenskap.

Jaa,vart är världen på väg?

Jordens undergång är nära,sanna mina ord.!!



Gud hjälpe oss alla!


Av Camilla - 9 december 2009 18:13

Ja här har ni en helt underbar musikvideo att titta och lyssna på . *skrattar*

Får jag lov att presenteraaaa....DÖKÖTT!!!!

(maken på trummor)

Enjoy!!!




Av Camilla - 7 december 2009 10:33

...jo dom ligger lite på is just nu. Jag håller visserligen på att besöka en massa kennlar på deras hemsidor osv men om det blir en valp till våren är i nuläget lite osäkert.

Det är lite annat på gång här nämligen som måste gå i första hand =) Mer om detta när allt är klart.

Fick hjärtat bestämma så skulle jag ta en valp här och nu på stört men men...den som väntar....

Nu ska Eddie och jag ta en promenad med Bentley i det vackra vintervädret. *dryper av ironi*

Ha det gott där ute!!!


Är det förresten nån som har det vintervitt och gnistrande?

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards