♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2009

Av Camilla - 27 april 2009 18:45

Jag är så trött så trött....det var längesedan jag kände en sån här förlamande trötthet.

Är nog lite orolig inför operationen sen har det varit en jättejobbig helg på jobbet. Det ilag med för lite sömn tar väl ut sin rätt. Doktorerna får kanske problem att väcka mig ur narkosen sen :D

Jag håller tummarna att allt går som det ska och att jag får komma hem på torsdan. Jag vill ju med grabbarna och titta på "verkerierna" uppe vid Fänforsen.

På tal om det så tackar Robin för alla fina kommentarer han fick om sina foton som han tog däruppe.


Phu nää nu ska jag invänta glassbilsjäkeln (ursäkta uttrycket) sen är det nog tusan natti.

Orkar inte skriva nåt om spikmattan...annat än att jag är helnöjd med den så här långt.


Ha det bra mina vänner. Vi ses när jag är tillbaka.


Häjj dååå!!

Av Camilla - 26 april 2009 22:14

Snart snart är denna långa dryga, nästan outhärdliga helg gjord.

Väldigt jobbigt har det varit på jobbet. Jag har ett explosivt humör och känner mig allmänt ur form! Gråtfärdig och deppig.

Tänk att men kan bli så till den milda grad ur gängorna på grund av den där jäkla cykeln!!! Kan man sälja den på blocket måntro?? Eller ge den till sambon? Jag tycker inte alls om den där röda cykeln. Monstercykel skulle jag vilja kalla den . Mensmonstercykeln. Bläääää! Tur att det går över emellanåt.

På tisdag läggs jag in i Mora. Själva operationen blir på onsdag sen får jag (förhoppningsvis) komma hem på torsdan.

Men nu....nu ska jag först och främst genomlida en natt till. Phu!


Ps utvärdering om spikmattan kommer i morgon!


Natti!!



Av Camilla - 25 april 2009 22:35

Käraste bloggvänner....nu är jag less på detta.

Är in hos er och hälsar på för tillfället....försöker lämna kommentarer hos er men efter att jag har skrivit kommetarer hos några  och skrivit in fel spamkod ett antal ggr så ger jag nu upp!!!

Jag har alltså klickat på skicka INNAN jag upptäckte att det var fel kod...jah...ni vet ju alla vad det innebär. Gaaaah!!!


Hur fan skriver jag egentligen?? Fattar ni var jag menar? Jag gör det knappt själv.

Jag är trött som fan så nu blir det inge mer data för i natt.....

Av Camilla - 25 april 2009 16:48

....jag HATAR att vara med på kort!

Men nu hade ni tur å Filip ville fota mig när jag hade solbrillerna på så då såg det inte fullt så jävligt ut som det brukar :D


Här är en bild innan klippet...


Å så här blev det efteråt! *skäms för att visa mig på bild men gör det endå..för er skull da*

Av Camilla - 25 april 2009 05:38

....snart får jag åka hem och lägga mig. Jag är extremt trött just nu!!!

ZZZZZZZzzzzz.....................*nickar till*


Hopas ni som är vakna och lediga idag får en fin stund i det vackra vädret :D


Gonaaaaaaatttttttttttttzzzzzzzzzzz!!!

Av Camilla - 24 april 2009 16:40

Frissan är avklarad (jag blev helnöjd) sovning likaså.

Nu håller vi på att grilla. Fläskfile och majskolv. Till detta härliga kött blir det ungsbakade grönsaker :D

Gud va hungrig jag är.....*dregglar*


Vad har ni på matsedeln idag? Fler som grillar kanske?


Hej hopp!!!

Av Camilla - 24 april 2009 07:49

....ska till frissan om en stund och hotta upp håret lite :D

Sen fort hem för att sova en stund. Kanske ute i en solstol ....jobb väntar hela helgen så det gäller att ta tillvara utestunderna. Dom har ju lovat sol och värme av stora mått under helgen.

Lovely!!!!


Nu måste jag sätta lite sprutt om jag ska hinna!


Hoppas ni får en toppen fredag!!!!!

Av Camilla - 23 april 2009 08:49

Robin brukar fråga om han får låna min systemkamera. Det får han förstås....efter en maaaassa förmaningar om att vara super rädd om den :)

En dag var han upp till Fänforsen och tag lite schyssta bilder.

Han är inte helt bet med kameran grabben ;)


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards