♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Camilla - 8 april 2009 11:09

Bentley diggar apelsin i allafall...och banan !?

Tar jag fram en apelsin å börjar skala så kommer han och tigger direkt.

Kolla får ni se


Ja väntaaaar


snart så


mmm nu har jag klyftan snart


GÖTT!!!


Vadå...ser jag fånig ut???

Av Camilla - 8 april 2009 08:54

*fryser*

Ska det till att komma snö kanske. Ja det är ju April så man vet ju aldrig :D

Ska dra ner mössan över öronen och promenera till affären. Måste handla mer bak ingredienser. Känns bättre att vara inne och fixa när inte solen skiner.

Det var ju meningen att vi skulle till Borlenge och leta present isdag men vi tar det på Lördagen i stället. "så det bli på riktigt" som sambon sa :)

Trodde inte att det skulle vara öppet på Påskaftonen men vi lever ju i en modern tid, när affärerna är öppna nästan dygnet runt, alla dar i veckan.


Nepp nu ärä dags att traska iväg om jag ska hinna baka nåt.


Ja förresten. Fröna som jag satt artar sig riktigt bra!!! Kul kul!

Dom allra största plantorna har jag inte drivit upp själv utan köpt från en plantskola.

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards