♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juli 2011

Av Camilla - 18 juli 2011 15:53

Inte bara min blogg som drabbats av dessa kommentarer ser jag! Vad är detta ....nya kommentarer i inlägg som är flera år gamla?! Å  precis samma kommentarer ser jag i andras bloggar med. Jag tänker INTE klicka på den lämnade länken.....ska man inte ens slippa reklam i sin egen kommentars ruta? SURT!

Av Camilla - 8 juli 2011 09:43

Igår var vi til Borlänge brukshund klubb för att genomföra vår andra lydnadstävling i klass ett. Var ganska nervös hur han skulle klara platsen efter påhoppet på förra tävlingen.

Ganska omgående så reste sig en liten tibbe terrier och rusade till sin matte. Gizmo blev väldigt intresserad men låg hela platsen ut,tack å lov. Lite gnäll dock så en 9 i betyg blev det.

Resten av tävlingen gick bra men jag vet att han kan bättre....slarvade i linförigheten å på ställande tog han flera steg. Men det räckte iaf till ett första pris =)

Nu satsar vi på ett LP kommande tävling/ar =)  

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards