♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under februari 2009

Av Camilla - 28 februari 2009 18:30

Snart drar vi på en fest som vi inte hade tänkt gå på. Men nu suger det i party tarmen så vi drar på.....håll i er nu ........Raggarfest!!!!!!

Skål å hej nu ska jag styla mig till en hot raggarbrud :D


*Laddar cd-spelaren med Eddie Meduza*

"mera brännvin"  Hehe!!!



Av Camilla - 28 februari 2009 09:16

....en ny spegel!!!  Hoppas dom inte är slutsålda :)

Av Camilla - 28 februari 2009 09:09

Det rätta sättet att bära en string. Om man nu vill ha en sån :)






Å heeeelt fel sätt!!!!


Av Camilla - 27 februari 2009 15:47

Phjuuuhu va slut jag är nu (igen). Tänk att man blir slut av att åka skoter :)

Jag kommer att ha träningsvärk i morrn.

Ja en låååång härlig tur blev det genom skog och över myr.

Vi slog läger i kanten i en av myrarna och grillade korv. Finns ingen korv som smakar bättre än en sotig och rökig skogsgrillad korv. MMmmmums! Vädret stog oss bi ända tills vi skulle fara hem. Då blåste det upp och snön kom piskande  från sidan.

Men vi kom hem helskinnade å nu skiner solen igen ;)

Tog såklart lite bilder men med mobilen dock. Robin lånade med sig "systemen" till Hofors


Ja här är gubbens skoter. En maskin med krut i. Skit häftig att dra järnet med över myrarna. *hornen växer i min panna* Jaa Lotta... jag kör skoter... å fort som f-n går det....när jag åker själv ;D Wrooooooooom!!


En mildare variant som man kan åka två på. Men den går bra fort den med :D


Sotig korv smakar mums.


Älsklingen vid det rykande bålet


Eddie gillar oxå korv


Vyer

Av Camilla - 27 februari 2009 08:01

Idag har hela familjen ledigt.

Solen strålar från en klarblå himmel. - 6 grader. Tjohooo....en sån härlig dag vi ska ha!!

Robin åker till Hofors nu på morgonen. Ska dit och cykla i nån hall som han och ett par kompisar har hyrt! (inga benbrott tack:)

Vi övriga packar en rejäl korg med korv,fika och varm choklad. Sen drar vi ut med skotrarna. Stannar och grillar på nåt fint och soligt ställe :)

Ja nu hör väl att vi kommer att få en kanondag :D

Vad händer hos er denna fredag?

Ha det kanon hursomhelst!!!!!!!!!!!

Av Camilla - 26 februari 2009 14:41

Å tänk att jag prickade in långledigheten just denna veckan.

I morrn har även sambon tagit ledigt så då har vi tänkt ta en rejäl skotertur med korvgrillning i skogen :D

Står ni ut med lite fler bilder från igår? Om inte får ni titta åt nåt annat håll för här kommer.......


Beeeeentleyyyy kungen av snö!!


Stabejtjejen Suri är också ett litet snömonster


Visst är dom fina?


Å hopp över vallen


Full fart från början till slut. Han är lite galen min hund :)

Har ni oxå sportlov nu eller har ni haft erat lov redan?

Av Camilla - 25 februari 2009 17:47

En underbar dag har spenderats hos mormor å morfar!! God mat å super gött fika. Magarna är runda och glada :)


Bentley för börja med en stilstudie i hur man fångar en snöboll


 


 


Fort gick det itför den låååånga backen


På era platser


färdiga gååååå


sen kommer det mindre roliga,backen är ju lika lång uppför oxå :p


Alla samlade


Lämmeltåget bakom morfars skoter


Robin har skoj i snön


Mormor fick oxå jobba lite


Pluttarna


Phu...många bilder blev det efter vår härliga dag. Vädret var med oss och solen strålade från en klarblå himmel,vad kan man mera begära ?

Nu blir det ett bakåt lut i soffan!


Av Camilla - 24 februari 2009 21:54

Nu är det läggdags!

I morrn åker jag och alla grabbsen till mormor för lite mys!!!



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards