♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Camilla - 23 februari 2009 20:07

brakat ihop. Kul...verkligen...... SKITKUL!!!!!!!!!

Pjoff lät det sen slockna den! Startade om å då funka den...en lite stund till. Pjiff...helt svart!!

Provade starta igen, pjuff,pjiff låter den. Stängde snabbt av den. Tänk om den börjar brinna. *rädd för de ja*

Nu provar jag inte nåt mer. Väntar till sambon kommer hem ifall det skulle bli nåt elände. Har iaf dragit ur sladden för säkerhets skull.

Pratade med mamma om den och hon sa

" precis sådär blev det med våran tv  innan den började brinna"

Ja ni fattar att jag inte vågar starta den igen :)


Happ happ nu ska jag in på pricerunner. Sökord....platt tv :D

Av Camilla - 23 februari 2009 08:39

Hörde en intervju med Nicklas W i morse och jag kom genast att tänka på den här filmen!!


Är ni många därute som sett den?

Filmen G som i gemenskap.

Natti, nu ska jag inleda långledigheten med ett välförtjänt sovpass ;D


G´natt zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards