♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under april 2011

Av Camilla - 29 april 2011 07:37

Veterinärdata

 
Undersöknings datumVeterinär / KlinikResultat
2010-04-09Wallin Håkanson Nilsöga ua
2011-04-19BorlängeklinikenHD grad B
2011-04-19BorlängeklinikenED ua (0)
Av Camilla - 19 april 2011 13:49

Ojoj vad dålig jag är på att blogga nuförtiden. Skriver ju om det mesta på Facebook,så då släpar bloggsidan efter lite.

Våren har äntligen kommit till byn och solen värmer så gott. Denna isväxt är nu ett minne blott

 

Torra marker och apellplaner gör att träningslusten spirar på nytt.

 

Häromdagen var vi på klubben och blev kommenderade genom hela klass ett (ej platsen då jag var själv;) Det kändes samlat och bra och där och då kändes debuten inte alltför avlägsen.....men som ni vet så kan det ju ändras likafort :)

Gizmo har badat tassarna i Vanån och han såg ut att njuta trots kylan i vattnet.

 


Häromdagen var vi och hälsade på en arbetskamrat och vovven Filippa,av en något icke så vanlig ras....nån som vet vad det är utan att fuska ;)

 



Älven är ganska hög och det dånar och ryter i forsen. Vackert!  


Och till sist.....Gizmo har idag varit på röntgen. Så här såg höfterna ut....håll tummar för ett fint resultat nu =)

 

Vet assistenten tyckte Giz var väldigt fin och mycket välmusklad......tack för det.

Önskar er allesammans en riktigt fin påsk med god matt och gott godis =)




Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards