♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under juli 2008

Av Camilla - 27 juli 2008 19:35

Det går så seeeegt och trögt med denna dator så nu blir det bara nåt inlägg då och då.

Får nog börja leta ny dator. Nån som har nåt bra och skapligt billigt tips.

Har inte besökt min kära bloggvänner på länge heller pga att det tar typ 3 min att komma in på en sida. Vääääldigt irriterande :-(

Återkommer när datorn är piggare eller helst då....NY!!!

Hoppas ni har det bra i sommar värman. Här har vi haft 33 grader i flera dagar. Vi njuter allt vi kan ;-)

På återseende kära vänner.

Ps.., måste erkänna att jag får lite abstinens när jag inte kan surfa som jag vill. Men säg det inte till nån vaaa? Hehe!

Av Camilla - 26 juli 2008 09:36

Nu kan vi äntligen bada i älven.

Bentley och jag tar oss en liten  simtur varje dag. Han tuffar på så fint brevid mig och är inte alls "klonig" i vattnet.

Den förra vovven vi hade var det rent livsfarligt att bada med . Han gjorde vad han kunde för att rädda oss ur vattnet. Kom ångandes emot en i full fart och nästan dränkte oss i sin iver att få in oss till land ;-)

Den hunden satte många långa röda märken på en under en simtur. Iajjaj!

Men Bentley han njuter verkligen av att simma. Tror nog han har varit utter eller nåt i sitt tidigare liv.

Av Camilla - 25 juli 2008 08:47

En kväll när jag låg på soffan och läste så kom Filip och kröp upp till mig. Han lade näsan mot min kind och så snusade han en stund.

-Luktar det nåt,frågade jag.

-Mmmm svarade han. Det luktar blomma!

På en millisekund fylldes mina tårkanaler och hjärtat svällde av kärlek. Jag bad honom snusa en gång till på min kind och frågade honom om det inte luktade mamma. Han gjorde som jag bad sen sa han bestämt

- Näää, det luktar blomma!!


Underbara härliga barn!!!!

Av Camilla - 22 juli 2008 23:05

...lite till och från här sista tiden. Men idag kom äntligen solen och värmen. Måtte det hålla i sig nu!!

Av Camilla - 22 juli 2008 23:02

Jo minsann..det är sambon som är i färd med att förpassa en getingkolloni till ett bättre ställe. Dom hade byggt bo  i väggen ovanför fönstret. Fyyy!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards