♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under mars 2008

Av Camilla - 31 mars 2008 20:17

Förlossningen 

En läkare hade uppfunnit en maskin som kunde överföra smärtorna vid en förlossning till barnets far. Ett äkta par tog chansen att prova maskinen. Då födseln satte igång, blev maskinen inställ på att föra över 25% av smärtorna till fadern, men mannen märkte ingenting över huvud taget.
Läkaren tyckte att det verkade märkligt och höjde inställningen till 50%. Mannen märkte fortfarande ingenting, men kvinnan mådde märkbart bättre.
Eftersom det gick så bra, överförde man 100% av smärtorna till mannen. Förlossningen fortgick utan att kvinnan hade några som helst smärtor, och ett välskapt barn föddes.
Då mannen kom hem från BB fann han brevbäraren liggande död vid dörren

Av Camilla - 31 mars 2008 20:08

i morgon är det väl bäst att man passar sig så man inte blir lurad. Som en dum sill.

Jag kommer säkert att gå på alla skämt som lustigkurrarna ska skriva om på nätet och i media imorgon. Jag är såå lättlurad. (ibland)

Tittade ut en sväng nyss och såg att dimman har lagt sig som en tjock välling runt Dalsänget. Tur att man inte ska ut och köra bil till kvällen.

I morgon har dom visst lovat bättre väder så jag håller tummarna att solen får vara framme HELA dagen ;-)

Nu ska jag natta småkottar som är helvilda. Lycka till säger jag bara.

Ajöss!

Av Camilla - 31 mars 2008 13:26

  Det gick som vi trodde på besiktningen. En del rost tvåor på balkar och fjäderben så nu ska jag ut på nätet och leta ny billig bil. Kuuuuul!

Ja nu har jag fått igång inspirationen på mitt bloggande. Hur ska jag nu hinna laga mat och städa?!??

Men va tusan man är väl kvinna, jag ska nog få ihop det på ett eller annat sätt. Hehe

Har faktiskt gjort en mjuk pepperkaka (tänkte först göra efter receptet som jag skrev här förut men hade tyvärr inga fula russin hemma ;-)som  ska avnjutas med en kaffekopp strax. Inte illa va?

 Först ska jag kolla om det finns nån bil till mig...


HÖJ!

Av Camilla - 31 mars 2008 12:33

- Bättre frysa i tältet än att tälta i frysen.
- Bättre att diska i badvatten än att bada i diskvatten.
- Bättre en kälke på vintern än en spark på pungen.
- Bättre pissa i stuprännan än att stupa i pissrännan.
- Bättre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
- Bättre en burk i fläkten än en turk i släkten.
- Bättre rund till jul än ett jul som inte är runt.
- Bättre att gå på isen och ha det glatt än att gå i lera och sörja.
- Bättre en rövare i poolen än en polare i röven.
- Bättre en hängmatta i parken än hängpattar till marken.
- Bättre en bollkalle i kanalen än en kall balle i analen.
- Bättre en back i hallen än en ett hack i ballen.
- Bättre en tårta i vasken än en vårta på tasken.
- Bättre med kuslig grek än en gräslig kuk.
- Bättre lite kattpiss i salongen än en kass pitt i kalsongen.
- Bättre med en fimp i krattan än att ha kramp i fittan.

Av Camilla - 31 mars 2008 12:32

Man skulle starta med att dö och få de överstökat. Sen vaknar man upp på ett ålderdomshem och får det bättre och bättre för var dag. Man blir så småningom för pigg för att vara där och får sin pension. På sin första arbetsdag får man en guldklocka. Sen arbetar man i 40 år tills man är ung nog att dra sig ur arbetsmarknaden. Man dricker och festar och förbereder sig på att ta det lugnt. Sen är man i grundskolan, blir ett barn, leker, har inga förpliktelser tills man blir en baby... De sista 9 månaderna tillbringar man flytande runt i ett fint lyckorus. Där finns centralvärme, roomservice mm och till sist försvinner man från denna värld i en enda stor orgasm...

Av Camilla - 31 mars 2008 12:29

Pyttan och lägger in en rolig historia.


Mamman försöker förmana sin 17-åriga dotter för livets faror:
- Vad gör du om du blir antastad av en man en mörk kväll på en mörk gata?
- Jag skulle kvickt dra ner byxorna på honom och lika kvickt dra upp min kjol...
- Är du från vettet, flicka lilla?
- Nej, vem tror du springer snabbast, en karl med byxorna nerdragna

Av Camilla - 31 mars 2008 09:05

Sätter in ett foto som stämmer bättre överens med verkligheten ...

Av Camilla - 31 mars 2008 08:53

Hudanemej! Idag ska jag till Borlänge på förmiddagen och besikta skrutt-mazdan. Det blir inte kul,har jag tur får jag åka en månad till. Har  jag otur så får jag ta bussen hem,heh.

Skatteåterbäringen är väl snart i faggorna och som vanligt blir det väl till att köpa bildelar för större delen. DET tycker jag är jättetrevligt! INTE!!!

Då köper jag väl hellre en ny bil men se så stor tror jag inte att återbäringen blir,tyvärr.

Jaja pengar gör ju iallafall ingen lycklig... säger dom som inte vet hur det är att vara utan dom.

Jag skulle då blir riktigt riktigt glad om jag vann en smula. Hoppas på harrykusarna på lördagarna. Det kommer ,det kommer. Haha.

Hoppet är det sista som överger en vaaa??

Nu ska jag åka och få domen.

WROOOOM!!

Ja visst ja, AaaaANN! Om jag ringer dig runt halv tolv så vet du att jag vill bli hämtad i Borlänge ;-)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards