♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Camilla - 20 mars 2008 11:14

Solen har gassat en stund nu på förmiddagen. Tog tillfället i akt och satte mig på trappen med en kopp kaffe och ett wienerbröd.

Åh sååå ljuvligt! Fågel kvitter och varma solstrålar, gott fika och trevligt sällskap av Bentley som lekte i snön. Såg ut som han också njöt av solen.

Tänk att man blir att må så bra av solen. Pigg, frisk och till och med nyförälskad ;-) Längtar efter sambon. Han kommar farandes snart. Vi tänker ta oss en sväng till stan för att storhandla.

det ska bli skönt att få fylla på i skåpen igen. Tittar man i kylskåpet ser det snarare ut som det bodde en student här och inte en trebarnsfamilj.

Men det ska det snart bli ändring på!!

Sen finns det ju såååå mycket gott smågodis att välja på i stan. Rent livsfarligt för en pms stinn kvinna. Sen är det väl lite billigare nu i påsk. Gissa om jag ska ösa med den STORA skopan. Arrghh va gott!

Det blir till att snaska i tvsoffan i kväll och imorgon. På lördag kväll åker jag till jobbet och där lär det väl inte finnas så mycket som en karamell kvar.Det godiset har väl dagpersonalen satt i sig!

Så är det ,djungelns lag råder och särskilt på Bäckaskog. Det får man lära sig tidigt. Är man inte på plats när det vankas nåt gott blir man utan, så det så!

Jag ska nog se till att jag fått nog tills dess. Jag sitter väl här ikväll och äter godis så kinderna står rätt ut. Mums mums!!!!

Nu ska jag till stan och trängas med alla godis sugna människor. Trevligt trevligt =-)

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards