♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under januari 2012

Av Camilla - 27 januari 2012 14:45

Oj va bloggen har hängt löst ett tag,har tom funderat på att lägga ner den. Nåja den får hänga med ett tag till då....fick en order om "skärpning med bloggen" idag. =) . Jag lyder.

Allt går sin gilla gång är och jag längtar innerligt till våren och värmen. Vintern är inte min årstid direkt. Tur att vi går på rätt väg.

Den här sommaren känner jag att jag vill starta i Agility med Gizmo plus klara uppflytt till lägre och ett första pris i klass två. Vi har ju en del att jobba med när han gärna ljudar vid störning i form av andra hundar. Vi kämpar på och tänker inte ha bråttom ut på tävlingsbanan.

Annars då....jaaa det kommer väl inte som nån överraskning direkt,att jag har en brinnande längtan efter en till hund. En brinnande flammande längtan.....åhhhhh vad jag vill. Har alltid velat ha två hundar. Tyvärr har inte maken samma längtan :( Operation övertalning pågår ständigt så vi får väl se hur det går :)

Jag lånar hem hundar så fort jag får chansen och njuter i fulla drag av att ha två hundar till mitt förfogande :)


Här kommmer ett par bilder på Gizmo och hans lillebror Ayo.        

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards