♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 31 maj 2008 14:20

Jag låg ute och solade på en filt idag. Runtomkring mig var mina pojkar plus grannens två flickor,

Plötsligt daskar Filip mig på baken och så ruskar han till med handen.

Med rösten full i skratt utbrister hen

-Mamma,din rumpa är alldeles lös!! -Kolla ,säger han och tar i med båda händerna. Gungeligunggung.....

Underbart med uppriktiga barn. Eller hur?

Tack och hej!

/rumpgung

Av Camilla - 31 maj 2008 12:48

Gör vi inte mycket annat än vilar oss i form inför tävlingen i morgon.

Återkommer i morrn med en tävlingsrapport.......kanske ;oD

Njut av sommaren mina vänner!!!!

Av Camilla - 30 maj 2008 21:32

Den här killen är storebror till Robins bäste vän.

Han är 17 år och förmodligen den yngste i Sverige att göra en sk backflip på en motorcross.

Gissa om han är en förebild för min crossåkande son!!!

Huga buga,ska försöka få in honom på frimärks samlande istället. Inte fullt lika halsbrytande som detta.....

Av Camilla - 30 maj 2008 21:20

Söndag morgon och herr Ågren har kommit på besök...

De flesta har märkt av honom, men färre har sett honom: HERR ÅGREN!

Det här är Herr Ågrens framgångsmotto:

Efter att du har lagt dig efter en normalblöt kväll på krogen och anar minsta oråd kommer han smygande.....

Han har som vanligt med sig det han behöver, och som har blivit hans varumärke: hammare, småpengar och 1/2 liter diesel...

Först tar han alla dina kläder som du vikt ihop fint, och slänger dem över hela din lägenhet... Därefter tar han på dig skorna igen.

Sen tar han alla dina sedlar och byter ut dem till små mynt, slår dig i huvudet med hammaren, och häller dieseln ned i halsen.

Ifall du mot förmodan inte har kommit hem ensam denna kväll, utan har med dig en helt eller delvis okänd individ av motsatt kön, byter han ut denna mot ett mindre skönt exemplar, och får vederbörande att tala inre Surnadals-dialekt på morgonen.

Jag har ALLTID vetat att det inte var mitt fel att det blev på detta viset!!!!

Ryktena säger att han också vid helt extrema tillfällen planterar hår på din tunga, lägger ett 'flott' plyshbelägg på dina tänder och delar ut ditt telefonnummer till stygga folk på gatan, men detta är fortfarande obekräftade rykten...

Låt inte denne berättelse bli liggande, utan sänd den som ett mantra till alla som du känner inom 5 minuter för att försäkra dig om evig rabatt på systembolaget.

Ifall du bryter denna kedja kommer hjulen på din cykel att låsa sig och smöret i ditt kylskåp kommer att härskna till söndag morgon.....

Hoppas du får en bra dag!

Jag visste att det inte var mitt fel....

Av Camilla - 30 maj 2008 16:38

28 grader stog mätaren på för en stund sedan!!!

Kan säga att det var liiite varmt i bilen när vi var till Falun idag.

Jag var lite rädd att besöket skulle dra ut på tiden idag med tanke på att sjuksköterskorna har varit i strejk.

Men det gick med blixtens hastighet. Fick tom komma in före min tid. Sen tog det typ fem minuter så var det klart. Tack för det.

Efteråt var vi till Borlänge och handlade lite födelsedagspresenter och fest grejor.

Filip fyller ju sex år på onsdan. Han ska ha festen i Lillkyrka på fredag så vi har lite att pynta med nästa vecka. Han håller på att längta ihjäl sig.

-Det pirrar i min mage när jag tänker på min födelsedag,säger han. Lilla gubben.

Tyckte det var nyss han kallade storebror Robin för Bii-bii.

Det är fyra är sedan. Hu va tiden går.

Nu ska jag snart vinka adjö till sambon. Dom ska till Hofors och spela ikväll. Å i morgon kväll ska dom spela i Falun. Kul att det rör på sig ;D


Ta det lungt i värmen och bränn er inte i solen!

Av Camilla - 29 maj 2008 23:08

Då var kvällen som tränings ansvarig avklarad. Det gick finfint. Både med toast och annat ;oD

I morgon bär det i väg till Falun för lung röntgen. Pustigt värre i värmen.

AC:n har slutat fungera men vi kör väl med den äldre varianten av AC. Den som fungerar i all bilar. Vi kallar den för KD (korsdrag)

Natti natti kära bloggvänner!

Av Camilla - 29 maj 2008 12:53

Jag är bara så lycklig över att solen och värmen är här!

Idag har jag hittills gjort:INGENTING.

Tjohoooo!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards