♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 16 maj 2008 18:19

Av Camilla - 16 maj 2008 18:00

I går fick jag deltagarlistan till tävlingen den 1:a Juni. Tretton startande i klass ett. Lagomt många tycker jag. Det brukar annars vara sådär runt tjugo ekipage.

Just nu känner jag mig inte det minsta motiverad att tävla.

Med mycket sjukdomar hit och dit så har det ju blivit liiiite klent med träning på sistone.

Å inte lär det bli nåt än på nån dag som det här känns. Djuuuup suck.

Det är som det är nu. Inspirationen kommer väl smygande när mina krafter återvänder.( förhoppningsvis)

Nästa helg är det tänkt att det ska bli kennelcup. DET ska bli väldans skoj. Risken är stor att dom övriga kommer att sopa mattan med oss men det får vi ta ;-) Har hört via fågelkvitter i örat att dom är hårda konkurrenter om bucklan i år. Kom an bara. Hi hi!

Nej nu så, dags för ännu ett soffstälp.

Höjt!!

Av Camilla - 16 maj 2008 16:15

Det var rena rama dödsbacillen som flög på mig. Så här däckad har jag inte varit sen jag minns inte.

Idag har jag iaf fått på mig kläderna ;-). Fortfarande snurrar det i skallen och jag har lite svårt att se bokstäverna på tangentbordet . Hoppelihopp. Hav överseende med min tillfälliga dyslexi(om det skulle synas)

Phu, nu måste jag ta igen mig lite.

Jösses, jag har sovit i tre dygn och är ändå helt slut..........

Av Camilla - 15 maj 2008 09:02

Jag håller mig i sängen idag med. Febern håller mig i ett järngrepp.

Har börjat känna av värk i ett öra också.

Har varit upp och vinkat av barnen som sambon skjutsat till dagis.

Bara den ansträngingen fick det att snurra i skallen....

Natti!

Av Camilla - 14 maj 2008 17:09

Håller mig i sängen idag!

Hög feber och djup skrällhosta. Sambon är fortfarande däckad!

Barna är som tur är piggare och får vara hos farmor och farfar i dag. Tack för det ;-)

Måste slänga mig i bingen igen. Svetten lackar och snoret rinner.

Attjo prosit! HOOOOOOST!

Av Camilla - 13 maj 2008 20:32

 En lärare i engelska skrev orden "woman without her man is nothing" på tavlan och bad eleverna att sätta ut skiljetecken. Pojkarna skrev "woman, without her man, is nothing." Flickorna skrev: "woman! Without her, man is nothin."

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards