♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under maj 2008

Av Camilla - 4 maj 2008 00:08

Lärarinnan: - Nämn några mänskliga organ som vi har två av.

 -Ögon, öron, lungor, svarar barnen

-Kalle svarar - Snoppen!

 - Men, Kalle det har ni pojkar inte två av.

 - Jo, min pappa har det, en liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med.

Av Camilla - 3 maj 2008 23:47

Älven fortsätter att stiga. Och inte nog med det, nu har det ju regnat av och till hela dagen.

Bäst att införskaffa våtmansdräkt om det inte ger sig snart.

Kanske jag får simma hem sista biten i morgon bitti. Det vore väl nåt. Uppfriskande om inte annat.

Av Camilla - 3 maj 2008 13:54

Kära dagbok,

förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra
tre-glas-lågenergi-fönster.

Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren.

Han påpekade att dom gjort jobbet för ett helt år sedan men ännu inte fått betalt.

Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum.

Så jag berättade för karl´n vad hans snacksalige försäljare sagt för ett år sedan, nämligen att efter ett år så har de här fönstren betalat sig själva.

Och hallå, det har gått ett år nu!

Det blev tyst i andra änden av tråden så jag lade på. Han ringde inte upp igen. Han kände väl sig dum!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards