♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

I min egen lilla värld....

Av Camilla - 14 maj 2009 09:27

.....så gick jag vägen fram på morgon turen igår



Plötsligt blev det ett förfärligt oväsen, jag vred förskräckt på huvet och fick se Bentley ute på åkern ifull fart på väg mot dessa två...


Som tur var vände han direkt när jag ropade på honom. Man vet ju aldrig om dom har ungar eller så.

När han väl hade kollat in herr å fru Gås en stund så la han sig fridfullt ner en bit ifrån och gnagde på sin medhavda boll :)

 
 
Ingen bild

Truddelutt

14 maj 2009 09:34

Gillar att hänga med i den egna lilla värld. :)
Ha en bra dag!
kramen

 
Yvonne

Yvonne

14 maj 2009 10:38

Vilken tur att han stannade när du ropade! Duktig kille! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

14 maj 2009 15:50

Daggmas krullning...hi hi hi ho ho ho!! Den var bra;) Jo kanske får döpa om daggmask rullning till detta!! Oj jag har inte varit inne här på ca 1 v och då blir det lite att läsa ifatt!! Ni måste ha en JÄTTE tomt?? Med racer bana och hela viddevippen, tjoflöjt så härligt! Håller med fullkomligt med att folk som inte har bälte på, och speciellt då inte på sina barn måste vara helt jävla dumma!! Likaså tycker jag det är förkastligt att ha hundar lösa i bilen....

Kramelikram från oss!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pillan

14 maj 2009 18:11

duktig vovve

 
Åsa

Åsa

14 maj 2009 19:41

*tittar in och vinkar glatt* Håller på att ta mig i "bloggkragen" nu, ska bara kolla runt lite hos alla först. Tack för vänliga hälsningar!
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
lOTTA

lOTTA

14 maj 2009 19:57

........fiiint:)

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Pebbels

Pebbels

14 maj 2009 19:59


Vad duktig han var som kom tillbaka när du ropadde.
Fin bakgrund, den är ny va? :)

Kram

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Elisabeth och Sacco

Elisabeth och Sacco

14 maj 2009 23:28

Fascinerande?? kryp ni har fått besök av! Ser ut som gremlins:) Cool färg, men det är nog det enda som är coolt med dem också tyvärr.

Lite avis på er stora tomt. Vi har bergstomt, det har EN stor fördel -det mesta får växa fritt utan omsorg. Men inte en endaste liten plätt att ställa en studsmatta på, än mindre en träningsplan eller racebana..

Vilka fina naturbilder i tidigare blogginlägg!

http://www.bjorkmannarna.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards