♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Camilla - 3 maj 2009 17:05

Jisses.hade jag vetat att det skulle bli så här besvärligt hade jg tänkt mig för flera gånger innan. Men nu är det gjort å det känns ju iofs skönt,svårt med tålamodet bara. Man ser ju så mycket som borde göras men jag får ju i stort sett inte göra nåt alls :D

När det gör som värst ont så får jag ta mig ett litet piller vilket gör att att jag blir lite dåsig och yr. Jag får läsa i kapp hos er sedan när smärtan lättar lite.

Idag hängde jag på mig kameran och knatade runt i sakta mak och tog lite löv bilder. Alldeles lagom drygt :)


Tack igen för alla krya på mig hälsningar. Det hjälper till :))


Här är grabbarna med sina nya idol t-shirts .


Tjohooo...matte kom igen nu ...


Avslutar med lite löv då da...


 

 



Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards