♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 28 mars 2008

Av Camilla - 28 mars 2008 21:35

ja verkligen! Låt mig få dansa. Som jag skrev tidigare så är jag så jäkla partysugen!!! Vill ut och rocka loss ordentligt men jag har då inte hört av en människa än... ÄR DET INGE PARTY PÅ GÅNG I BYGDEN?

Vänta bara tills våren och värmen kommer... då drar vi ut på fest ;-)

Nu ska jag gå och lägga huvet på kudden. I morgon blir det utflykt till körhallen i Rättvik....

Natti natti

Av Camilla - 28 mars 2008 14:29

Jag har ju för sjutton gubbar en stereo! Som står tyst för det mesta.

Drog på lite schysst Irländsk musik när jag stod och hackade grönsaker. Genast infann sig en sån där härlig party känsla. På med mera ljudl!!! (får ju aldrig spela nåt annat än Dökött när barna är hemma)

Ahaa så där ja. Gjorde klart grönsakerna med en jäkla fart. Bytte skiva. Lite gammal hederlig rock`n roll nu då. Mera ljud!!! Spelar så pryndnads grejerna flyger från högtalarna. En annan skiva... shit mötley crue cd ligger i Mazdan. Ja vi tar väl AC/DC då. Highway to hell!!!! Åhhhh fan va det svänger. JAG VILL UT PÅ EN REDIG FEST! Med ett coverband som spelar alla gamla härliga rock låtar. Ja ni vet. I name it ,they play it!!!

Kan ingen jäkel ringa och bjuda in mig till ett sådant hålligång??!?!!

JAG KOMMER DIREKT!

MEEER MUSIIIK!

Jag är inte full men jag önskar att jag var det ;-)

ROCK`N ROLL!!!!!!

Av Camilla - 28 mars 2008 11:30

...fick jag nyss när jag var ut och hämtade posten. Varför då da?

Jag har varit på vårdcentralen för flera veckor sedan och tagit en massa prover. Idag låg det ett brev i postlådan från falu lasarett, avdelningen för klinisk patologi och cytologi! Dvs CANCERAVDELNINGEN!!!  Alltså, rädslan slog till så jäkla hårt och skoningslöst så jag  började nästan gråta när jag såg det. Lovar att en miljon tankar for igenom skallen.

In som ett jehu och fullkomligt rev upp brevet.... där stod det att jag var kallad till den obligatoriska cellprovstagningen..... HERREGUUUD vilken lättnad! Borde ju ha fattat att det var nåt sånt. Jag brukar inte skena iväg och tro en massa saker men nu blav jag helt enkelt vettskrämd när jag så brevet. Huga va otrevligt. Blir man nojjigare med åren eller vad är det?

Måste brygga mig en kopp stärkande kaffe efter denna skräck upplevelse....

Ajll bi bäkk ;-)

Av Camilla - 28 mars 2008 10:14

Har inget speciellt att fara med idag. Skööönt. Blir väl sittandes här vid datorn nu när jag har den för mig själv heeeela dagen.

Ska snart skjutsa tonårs sonen till Nås. Sen blir det till att bygga på nya (www.bentley.dinstudio.se) hemsidan. Det blir intressant.. få se om jag kan få till nånting utan att ringa till "webbmoster" . *tvivlar*

Övning ger visst fördighet så jag klickar väl på så gott det går.

Återkommer under dagen!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards