♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Sista natten,grym PMS och snart operation!

Av Camilla - 26 april 2009 22:14

Snart snart är denna långa dryga, nästan outhärdliga helg gjord.

Väldigt jobbigt har det varit på jobbet. Jag har ett explosivt humör och känner mig allmänt ur form! Gråtfärdig och deppig.

Tänk att men kan bli så till den milda grad ur gängorna på grund av den där jäkla cykeln!!! Kan man sälja den på blocket måntro?? Eller ge den till sambon? Jag tycker inte alls om den där röda cykeln. Monstercykel skulle jag vilja kalla den . Mensmonstercykeln. Bläääää! Tur att det går över emellanåt.

På tisdag läggs jag in i Mora. Själva operationen blir på onsdag sen får jag (förhoppningsvis) komma hem på torsdan.

Men nu....nu ska jag först och främst genomlida en natt till. Phu!


Ps utvärdering om spikmattan kommer i morgon!


Natti!!



 
 
Yvonne

Yvonne

27 april 2009 08:10

Stackars dig... Vet precis hur det är...
Skickar en tröstande kram, lite på avstånd, för det är inte alltid man vill bli kramad under den perioden!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
lOTTA

lOTTA

27 april 2009 08:23

mm känner igen mig alltför väl!!tycker också man kunde få ge bort den..fast inte ill Pake, gud så jobbig o isk han skulle bli;)hoppas det försvinner snart o lycka toíll ed op. jag slutar jobba o en halvtimme..å herregud, va jag är trött!!!!Spände mig så innan stockholskörningen, ja och nder körningen..FY, vad drygt!!!jaja, nu har jag jobbat in typ en halv månad så nu tar jag långledighet:D

http://juniocola.bloggagratis.se

 
Eva me flock

Eva me flock

27 april 2009 11:48

ja fy va vidrigt de är me denna skit.. MEN ett litet tips som kanske kan hjälpa dej, gå å köp Jättenattljusolja (kapslar) dom har hjälpt mej och många som jag känner! värt att testa. Kramiz

http://hexkatterhimlahundar.bloggagratis.se

 
 Anna

Anna

27 april 2009 13:55

Ja usch, jag blir inte heller roligt i humöret och full med käsnlovågor....brukar säga att jag är ett honmonster för tillfället ;), gaah!

Hoppas att operationen och allt ska gå bra, Kram!

http://timsevimse.blogg.se

 
Sussi

Sussi

27 april 2009 22:12

Det där med att ge det till sambon tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé..hihi

Hoppas operationen gå bra.. Men det är ju klart den kommer göra det!!! :)

Ha en fin kväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards