♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 18 oktober 2008 16:15

Ja nog menar jag att vi körde så det rök på tävlingen idag. Det rök nästan ur backen av allt nosande som MR B hade för sig!!!!

Ett snosande och snokande genom HELA tävlingen. Gav ju såklart inga höga poäng :(

Får väl trösta mig med att vi fick betyg i allt. Om det nu är nån tröst ;-)

121 p och ett tredje pris.

Den bästa insatsen under dagen var förmodligen att jag lyckades hjälpa Fam Löfgren med deras kamera. *skrattar hysteriskt*

Patrik och Juni gjorde väldigt bra ifrån sig idag men hade lite otur i ett moment så det räckte inte till första priset.

En fröjd för ögat att se dem på lydnadsplanen!!!


Ett stort grattis ger vi till våran klubbkompis CC som slog till med ett första pris och klassvinst idag!!!!!

Nej nu ska jag sova lite,ska ut och jobba inatt.


So long!!!

Av Camilla - 17 oktober 2008 09:10

Järnet ut med pinnen. Kolla daggdropparna  som yr runt baken ;p


Full galopp



Å så tillbaka

Av Camilla - 16 oktober 2008 20:13

Väldigt enkla att sköta dom här grod djuren ;oP. Och omtyckta av småkillarna.

Av Camilla - 16 oktober 2008 10:01

Läste någonstans att biljetterna till konserten såldes slut på 11 minuter!!!

Hoppsan hejsan. Inte en chans att men hade hunnit med där då.

Var på väg till Stockholm i min ungdom för att kolla på dom colla killarna from down under men jag blev SJUK!!!!! Äntä typist!


Kanske lika bra att se konserten på behörig avstånd. Ja menar, kolla in publikhavet.....sweet juicy jesus... man hade väl blivi köttfärs om man varit DÄR!


Håll till godo Rockers med denna performance......Hmmm... det kanske inte är några rockers som läser bloggen....elleeeeeer???

Av Camilla - 16 oktober 2008 07:47

Huuuuuu va drygt! Vaknade inatt med värsta snorskallen och sårig hals! Kände redan igår natt att det var nåt på gång men trodde då att det var ren trötthet. Men det var det visst inte :-(

Blir väl till att kurera sig nu då så gott det går för jag vill INTE missa tävlingen på lördag. Nu längtar jag och är inte alls sådär vansinnigt nervös som jag brukar. Lite lagomt bara och det känns bra.

Urtrist väder är det hos oss idag. Passar fint att vara inne och mysa med en kopp hett te inom räckhåll.

Bara det inte blir sånt här skit väder på tävlingen. BURRRRR!


Nu ska jag ta och rätta min travrad från igår. Såg att det var nån lycklig jäkel som vunnit två miljoner. Förmodligen så är det jag ;-)

Hör ni ett barbariskt bröl nånstans ifrån så vet ni att det verkligen var jag som vann. Hehehehe!


Återkommer!

Av Camilla - 16 oktober 2008 07:21

Smaska beta mmm


slick!! gu va gräs ä gött

Va vaddå???? lång tunga...som en ko. Lägg aaaav

uhuuu...??? Ville du oxå smaka???

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards