♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 10 oktober 2008 01:14

Lisa var i den exklusiva affären och provade klänningar, där den ena klänningen var mer utmanande än den andra. När hon provade en vacker röd klänning frågade hon föreståndaren som stod bredvid:
- Tycker ni att den är för utmanande? Är inte urringningen lite för vågad?
Föreståndaren skruvade lite på sig och sa sedan:
 - Säg mej, har damen hår på bröstet?
 - Nej, det har jag verkligen inte!
 - Ja, då är urringningen absolut för vågad..


Av Camilla - 10 oktober 2008 00:43

Två damer på en nudistkoloni:
- Är det inte Johannes som står därborta?
- Nej, det är Eriks…

Av Camilla - 9 oktober 2008 14:11

Sen tror jag att nån gillar den här låten oxå.....eller ;D

Av Camilla - 8 oktober 2008 09:18

Varför slår nervositeten alltid till hårt och skoningslöst när jag får PM:et till en tävling ?

Kanske för att det blir så uppenbart att jag ska tävla snart ;p

Just nu käns det som att vi lika gärna kunde dra oss ur nästa tävling. Det har inte gått så särskilt bra sista tiden och det är såklart mitt fel alltihopa. Så nu breakar vi i någon dag och tar nya friska tag sen. Det brukar funka bra om han får ha lite tråkigt ett tag emellanåt.

Kul iaf att vi är tre ekipage från klubben som ska tävla i Blg. Och så Pake med Juni som ska tävla trean. Trevligt när man är några som kan vara stirriga tillsammans ;D

Tävlingen i Blg är utomhus så vi hoppas verkligen att det inte blir katastrof på väderfronten. Helgen efter det ska vi tävla inomhus i Rättvik. Det blir enormt spännande på den platsliggningen, när man ska lämna vovvarna och gå ut.

"Kan föraren till schäfern komma in omedelbart" tänka er va,om man skulle få höra dom orden av tävlingsledaren. GULP!

Men som jag brukar säga....det går som det är meningen ;-)


Nu ska jag sova lite för till natten bär det av till arbetet igen.


Natti natti!


Av Camilla - 8 oktober 2008 09:13

Ser ni nån hund här...??? Han är där nånstans


Leta pinne


Pinnar är sååå roliga


Kan springa fort med dom oxå


Spanar ut över skogen

Av Camilla - 7 oktober 2008 11:38

Huuuur kan man glömma sitt barn i bilen?? Det här var hemskt. Tänk att komma på efter åtta timmar att man glömt sin två-åring i bilen. Gode gud!!!

Å varför slog ingen larm tidigare??? Helt obegripligt!


http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article3474477.ab

Av Camilla - 7 oktober 2008 09:17

Igår var jag till frissan.

Så här såg det ut innan...



och efter ;D

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards