♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 1 oktober 2008 13:26

Fritt följ



Puss på Juni


Å puss på Cola

Av Camilla - 1 oktober 2008 13:24

Vem dyker upp om inte självaste bamsenallen MOLLE!!!



Härlig bild! Molle och Molly!

Av Camilla - 1 oktober 2008 13:13

En dag full av hundsnack vill jag lova!

Var hem till Lotta och Patrik för lite fikning och träning.

Patrik hade först lite visning inne med både Juni och Cola. Helt underbart att se!! Jag blev nästan tårögd! Det kommer att bli nåt stort av dom där, sanna mina ord. Lillhussarna G och L visade också upp sina färdigheter med vovvarna. Fortsätter det så där så har Fam Löfgren ett eget SM lag om några år ;D.

Efter kaffet gick vi ut för att träna lite. Ett lyckat träningspass med mycket störning och okända hundar.

Det dök minsann upp fler som ville vara med på "hunddag"

En jättetrevlig dag har vi haft.

Stort tack till alla inblandade vi ses snart igen hoppas jag!!


Å så lite bilder.....


Fina Juni


Hrrmm vad är detta för moment ;D


Cola tränar inför utställning.



Av Camilla - 1 oktober 2008 07:41

...med det här gänget. Synd bara att det blev så risigt väder :(

Men i goda vänners sällskap så är det trevligt ändå fast det är grått och tråkigt ute.

Återkommer till kvällen med en massa snygga foton från våra träff ;D


Ha det!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards