♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Camilla - 24 oktober 2008 10:51

...så därför slog vi till med en kladdkaka idag isället för negerbollar. Mycket uppskattat tyckte nån....


Så nu blir det kaffe och en bit nygräddad kladdkaka.  Inte helt fel för en "sockerknarkare" som jag. Hehehehe!

Av Camilla - 24 oktober 2008 09:28

Jag känner mig inte riktigt trygg med platsliggningen så istället för att kanske orsaka nåt elände så väjer vi att stryka. Trist men vi har ju ingen direkt brådska med att tävla. Det kommer fler.

Nu tränar vi och har skoj så nästa gång vi tävlar så ska det vara en märkbar skillnad har jag tänkt ;D

Satsar på tävling 2:a nov.


Idag blir det inte många knop iaf. Det blåser med full stormstyrka så man bara väntar på att strömmen ska försvinna.

Gode gud hur går det då om jag inte kan ha datorn på ??

Va...va säger ni ...bloggoholick...skulle JAG???......visst inte! Hrumf!


By the way så har jag tagit steget in i den moderna världen och skaffat en......tadaaaaaaaaaaa...torktumlare!!


Men jisses säger jag bara...jag kommer ju att få ÄNNU mera tid till datorn nu när jag slipper hänga en massa tvätt ;-)))

 In i TT:n bara sen ärä torrt!

Gudomligt lyxigt tycker jag!


Vilket påminner mig om att jag måste....tvätta!


Hej på en sväng!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards