♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Camilla - 18 oktober 2008 23:20

 Har du swimmingpool?

- Nä men jag har damm under sängen!




Vet ni vad jorden heter på latin?"
"No, tell-us!"


Den gästvänliga skaraborgstanten ropade glatt till sina besökare:
"É dé nån som vill ha kaffe, så säg bara te!"



Vad är det som rör sig i huvudet på en katt?
Misstankar.


Vad tjänar en kirurg i snitt?

Av Camilla - 18 oktober 2008 16:15

Ja nog menar jag att vi körde så det rök på tävlingen idag. Det rök nästan ur backen av allt nosande som MR B hade för sig!!!!

Ett snosande och snokande genom HELA tävlingen. Gav ju såklart inga höga poäng :(

Får väl trösta mig med att vi fick betyg i allt. Om det nu är nån tröst ;-)

121 p och ett tredje pris.

Den bästa insatsen under dagen var förmodligen att jag lyckades hjälpa Fam Löfgren med deras kamera. *skrattar hysteriskt*

Patrik och Juni gjorde väldigt bra ifrån sig idag men hade lite otur i ett moment så det räckte inte till första priset.

En fröjd för ögat att se dem på lydnadsplanen!!!


Ett stort grattis ger vi till våran klubbkompis CC som slog till med ett första pris och klassvinst idag!!!!!

Nej nu ska jag sova lite,ska ut och jobba inatt.


So long!!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards