♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Det är vår på riktigt när vi .....

Av Camilla - 26 april 2010 07:43

...plockar fram studsmattan!!!

Tjohooo,här spenderar barnen många timmar =) Blir dom aldrig trötta på att studsa? Svaret är ...nej.

Perfekt att träna balansen och man behöver inte vara orolig att dom ska ramla av heller.

Har sett så många som låter sina småttingar vara på stora mattor utan nät runtom! Det behövs ju så lite för att dom ska trilla ner....usch!

Här får ni njuta av en radda studsiga bilder.

Se och lär.

Jag brukar göra likadant men tyvärr har jag ingen som kan fota mig när jag gör mina konster.....................;-)           

 
 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

26 april 2010 10:09

Fint att läsa om G2's besök på vårdhemmet- valpar kan glädja så många!
STudsmatta är toppen- jag hade en granne innan med matta så jag och deras barn var alltid ute och studsade på kvällarna, ha ha!

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Carola

Carola

26 april 2010 13:18

Naaaw vilken underbart fin aussie valp ni skaffat =) är nästan så man saknar valptiden lite. Kan knappt föstå att min grabb blir 2 år i sommar. tiden går fort. lycka till med valpen =)

http://www.123minsida.se/carolaknudsen

 
Sanna Tijah Älva Pippi

Sanna Tijah Älva Pippi

26 april 2010 13:44

Har någ sett på americas funniest home videos hur det brukar gå för de som stuttsar...

http://www.sugarwinds.se

 
Åsa

Åsa

26 april 2010 21:20

Vi har haft första riktiga sommardagen här i dag tror jag, det är alldeles ljummet ute fortfarande.

http://blandhundarochkatter.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards