♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 28 april 2010

Av Camilla - 28 april 2010 20:32

På förmiddagen i dag så fick vi ett trevligt besök.  Två fina sheltie hanar och deras matte kom in och hälsade på oss.

Gizmo blev såklart alldeles till sig över besöket och gjorde allt för att få igång grabbarna. Dom var väl sådär impade av den lille vilden :)

Bäst som vi stod där och pratade så kom en till sheltie med matte!

Ja välkommen hit bara =)

Nu blev det lite mer livat,den lille dräktiga tiken var minsann inte så stel som de andra gubbarna.

Runt runt for dom på gräset och Gizmo njöt i fulla drag.

Trio som var hit var alla från Mejdåsens Kennel här i byn.

Full rulle

  

.       

Lilla nätta Tindra ställer upp sig fint i blåsvädret.  


Stilige hanen Eros bekantar sig med pojkspolingen  


Här visar dom vilka fina tänder dom har  


Gizmo tänker ta en av hanarna på en promenad.  


En trött och nöjd liten Aussie.  


Gizmo är väldigt duktig att lyssna på mig trots att han är mitt uppe i buset.

Härligt att se att han kan bryta leken när jag ropar på honom och komma rusande till mig. Min älskade lilla valp!!

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards