♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 29 oktober 2008 11:14

....råkar lyfta på huvet och kolla ut genom fönstret.

WOW...snön fullkomligt vräker ner!!!

Rackarns, det blir drygt att köra in till jobbet i kväll.

Men jag vet att det är några här i huset som tjuter av glädje nu.

Tur att dom är på dagis....nu ska jag sova en stund.

Natti natti!

Av Camilla - 29 oktober 2008 11:02

....rasslande russlar sättandes i full fart.


Hallå där!!!! Vilka är ni....???



Jaha, bara småglin. Bäst att nosa igenom ordentligt



Ja här ser ni en Melker med stånd öron oxå ;D


Mr B lurpassar....

Av Camilla - 29 oktober 2008 10:58

Melker ser ut att vilja mörda Bentley



 

Men dom leker väldans bra ihop.


Bentley ger tillbaka.


Wiiiieeeee


Sträcker uuuuut

Av Camilla - 29 oktober 2008 10:56

Melker apporterar. En hård konkurrent till oss ;D


Mr B fixar rutan.


Skrynkelmonstret

Av Camilla - 28 oktober 2008 11:31

Detta beställde jag ifrån Jami igår!! Snacka om snabb leverans!



Nya bollen....gnissel gnag


Kongen


Funkar fint. Kolla uttrycket på vov ;D


SadoM  hunden piskar sig med kongen....


Apporten höll han galant. Ähumm...nån som ser vad det står på påsen bakom Mr B?.....ledtråd......sött ;D



Av Camilla - 27 oktober 2008 14:07

I går var vi ut och knyckte oss en fågeltall. Tyvärr så han jag inte köpa nå frön till fågelstugorna. I morse var det full fart runt tallen och jag kunde nästan se hur upprörda dom små liven var av att det stog en tall UTAN mat på gården.

Nu har jag gjort min plikt och fyllt på frön av olika slag å gissa om det blev ännu mera fart runt trädet. Men nu var det idel glada näbbar ;D

Av Camilla - 27 oktober 2008 09:19

T Bana En invandrare som nyligen kommit till Sverige fick precis sitt första heltidsjobb. Eftersom han var ny här kunde han inte svenska språket så bra, men då hans jobb var att sitta i tunnelbanebåset behövde han inte lära sig så mycket annat än stationens namn till en början. Glad som han var fick han sin första resenär. Kvinnan kommer fram till båset med bussremsan och säger:
"Jag ska åka till Fittja."
Killen kollar konstigt på henne och får ur sig:
"Va do oka?"
Hon upprepar:
"Fittja!"
Han tittar på kartan lite snabbt men förstår inte så mycket. Kvinnan, som har bråttom, börjar peka mot sitt skrev, vilket gör mannen lite obekväm och säger:
"Va do villa?!"
Kvinnan börjar lacka ur och drar ner kjolen och trosorna och pekar hysteriskt. Då blir mannen lite lättad och säger:
"Aaaahhh...Stora Mossen?"

Av Camilla - 26 oktober 2008 17:41

Stormen ven runt knutarna och vi bara väntade på att strömmen skulle försvinna. Vi klarade oss från elavbrott men att annat brott såg jag när jag skulle ut på morgon prommis med Mr B.

En stor ståtlig tall hade fått ge vika för vindens framfart under natten.

Tur att den inte stog på våran gård. Nu brakade den istället ner i älven och orsakade därmed ingen skada.

Rejält med kraft är det när vinden ryter i ordentligt! 

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards