♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under oktober 2008

Av Camilla - 6 oktober 2008 09:18

....så hjälper det visst inte att försöka slingra sig ur knipan. *fniss*

I alla fall inte i USA men ,vem vet....det kanske fungerar i Sverige. Att jag inte testade detta när jag åkte fast för fortkörning i somras.

Moooohaaaaaaa!

Av Camilla - 6 oktober 2008 08:45

...till lite trivsamt pynt blev det igår ;D

Av Camilla - 5 oktober 2008 13:01

Huua så kallt!!! Jag tänker INTE bada...


Plockar upp den här pinnen istället.


Sådär ja


Men Sigge hade nog inte tvekat att hoppa i ;D

Av Camilla - 4 oktober 2008 10:23

Alternativ har ni att välja på i min omröstning ;D


Välkommna att rösta!

Av Camilla - 4 oktober 2008 10:07

Ställde mig på vågen (varför!!!)  min viktkurva går stadigt uppåt och jag kan inte begripa varför!!!!

Förstår ni....jag som har en sån bra veckomeny. Kolla bara ,en massa nyttigt ju....som tex banaaaaaneeer och hrm....jaaa .....  äh ni ser väl själva ;O)


Måndag


Tisdag


Onsdag


Torsdag


Fredag


Lördag  


Söndag

Av Camilla - 4 oktober 2008 09:48

Blääää vilket jäkla väder!! Blir till att skrota runt inne idag. Bååååring!

Tänkte jag skulle försöka mig på ett redigera lite film men jag kan inte lägga in filmsnuttarna i movie maker!! Det krävs visst nån codec av nåt slag. Jag fattar nada av sånt där! Varför ska det vara så krångligt?

Är det nån därute som har nått enkelt tips på hur jag får in filmerna?

Jag har dom på datorn och kan spela upp dem men att få in dom i redigerings programmet är tji. Gaaaaah!


Vad finns det för andra gratis redigeringsprogram?  Tips och trix emmottages tacksamt ;D


Tack Anna för hjälpen med att få  filmerna sparade på datorn!!

Av Camilla - 3 oktober 2008 20:42

Här är ett roligt test som Marianne har på sin blogg.

Är ju barnsligt förtjust i tester av olika slag.

Här får du reda på vilken hundras du liknar.

In och prova och tala gärna om vad ni blev ;D


Jag är en Golden!


http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=45926&a=509489&lid=puff_516337&lpos=extra_0 

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards