♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 6 mars 2009

Tid för operation och tand urdragning....

Av Camilla - 6 mars 2009 18:27

...lyckades jag få SAMMA dag! Jaja...bara att flytta fram tiden hos tandis då. Synd ,för det ilar duktigt i tanden som ska dras ur. En fördel är att jag inte kan äta sötsaker :) Kanske ska behålla tanden ett bra tag till, typ minus 5 kg :)


Oparation av bråcket blir den 18 Mars. Eller jag blir inlag då och op blir dagen efter. Skönt att jag fick tid så snabbt. Då hinner jag läka tills badsäsongen börjar :)

För i år blir det väl en riktig badsäsong eller? Vi inbillar oss det iaf. Efter en riktig vinten kommer en låååång och varm sommar full av bad ;p


Nu kommer grabbarna här och ska spela lite Bolibompa spel!


Ha en trevlig kväll!!!

 
 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

6 mars 2009 19:31

haha vi har också ätit tacos:):)
..som typ halva sverige;) tyyypiskt att få tider samma dag..men, kan inte tandis komma å dra ut den när du ligger på op bordet..ja, när du ändå sover;)...hmm, hur länge har man onte efter då??tro? inte mer än 10 dagar ..väl, för då har vi ju lite annat för oss...eller hur?

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

6 mars 2009 21:12

Be dem dra ut tanden när du ändå ligger däckad. Visst får vi en lång, varm och skön sommar. Det har vi väl alltid???
Ha en skön helg

http://www.ekoxenskennel.se

 
Yvonne

Yvonne

6 mars 2009 22:06

Va skönt att det äntligen blir av nu! Jag håller med föregående! Dra ut tanden samtidigt! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
stort och smått

stort och smått

7 mars 2009 08:59

Såklart det blir en bra badsäsong! Självklart!!!

http://agneta.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

8 mars 2009 11:40

Självklart blir det en bra sommar! Vad annars. Nu har vi ju haft två skitsomrar efter varandra så nu är det dax för en underbart lång och skön sommar.
Räknar med mycket bad (badar ju hellre än ligger i solen och har tråkigt).

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards