♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under mars 2009

Av Camilla - 21 mars 2009 09:43

Vi är ju Mario fantaster i denna gård :D

Men grejen är att vi har gamla spelkonsoler ,gameboy advance och ett stenålders super  nintendo.

Det har ju kommit ett nytt Mario spel. "New Super Mario". Gissa om vi skulle vilja ha det :D

Så nu till frågan...finns det spelet bara till Nintendo DS ?  Eller finns det till GBA oxå?

Kan man koppla Nintendo DS till tv:n, eller måste man ha nåt värre för att kunna spela det på tv:n?

Typ x-box 360? (har en gammal x-box funkar det tro)


Herregud det finns ju en uppsjö av tv-spel !!


Japp kära bloggers, nu jag sätter mitt hopp till er. Kan ni hjälpa mig reda ut vad man behöver för att kunna spela "New Super Mario?" :D




Av Camilla - 20 mars 2009 17:44

Eddie hjälpte till att plocka ur diskmaskinen idag. Hittade slickepotten i en låda och utbrast "Åhhh va gott,kan vi göra den här?" Han menade förstås sockerkaka. Jag hade såklart inte hjärta att säg nej :D

men vi tycker att kakan är godast innan :o)


 Gottigt




Storebror har ytterligera en lös tand. Den slinger och slänger åt alla håll i munnen....


Hehe det är inte en grön tand som skymtar inne i munnen uten en godis ;p


Av Camilla - 20 mars 2009 08:37

Verkar som att örvärken gett med sig för Robin. Han har då sovit gott hela natten och sover fortfarande. Skönt!!!


Efter att ha väntat i två veckor på att få en massage tid så fick jag till slut lov att ringa upp Mr Sjukgymnast. Å vips så fick jag en tid nästa onsdag!! *längtar*

Hoppas att får hör nåt från rehabcentret snart oxå :)


Igår hade vi återigen en träningsträff. Bentley känns avslappnad trots alla hundar som var runt omkring. Nån skällde ihållande (Mia, jag säger inte vem) En annan var liten och heeeelt bedårande söt!! (Mia...säger inte vem nu heller ;) Men såhär såg hon ut

Få se om vi kan få till nåt pass nästa vecka oxå. Har faktiskt varit lite slö med tränandet men nu känns det RIKTIGT kul igen!

Har börjat lite försiktigt med vittrings apportering oxå.


Nu vill Eddie låna datorn lite :) Ska väl kolla hårdrock på youtube :D

Så här brukar det se ut. Kass kvalite men jag hade bara mobilen till hands :)

Det är iaf ACDC som han lyssnar på!

Hoppas ni får värsta trevliga fredan allihopa!!!



Av Camilla - 19 mars 2009 20:59

Robin har varit hemma denna vecka pga feber.

Nu i kväll flög en djävulsk öronvärk på honom. Ajajajaaaaaj!

Stackarn ligger och snyftar i soffan. Har pysslat om honom med lite glass och panodil ,fluffiga kuddar och ett täcke. Det lät väl som en bra kur :D

Näsdropparna var såklart slut :(

Hoppas innerligen att det har värkt klart till natten!!!


Natti med er!!

Av Camilla - 19 mars 2009 18:23

...har jag fyndat på ICA idag.



Magnifik va?


Ser ut som en slags drottning där i mitten,som höjer armarna mot huvudet.


Hoppas jag inte tar död på den bara :)

Av Camilla - 19 mars 2009 08:26

från går dagens date....

Juni fick lite schäfer terapi :)


Å här sitter den fina trion på rad :)


Betley vill oxå tacka Cavvetjejerna för klappen (som Lotta hade med sig) och visar upp sina granna gaddar :)

Av Camilla - 18 mars 2009 12:41

Äntligen fick vi till en date igen!!!

Vi körde igenom vår respektive lydnadsklasser och komenderade varann.  Ja det kändes riktigt bra.

Det är som jag sagt förut en ren ögonfröjd att se Pake och Juni när dom tränar!!!!

Bra störning hade vi i form av Cola som satt alldeles intill och kollade på :D

Lotta tog nog nån bild när vi tränade :D. Antar att dom finns HÄR under dagen


Själv tog jag bara avslappnade busbilder....här kommer ett smakprov


Vi är på väg :p



Här rejsar Cola och Bentley


Papparazzis var med oxå :)


En klump med vovvar


Åh åh åååååh vilken lycka . Hästbajs utsmetat på vägen! NAM!!


En glad Juni


Å en låååång Cola


Bentley ser ut som vanligt


Lite hångel på verandan,i skydd av en stol


Vi hade en trevlig fikastund oxå!!!



Men som sagt tiden flög iväg alldeles för fort. Men det är ju så när man är i trevlig sällskap :)

Vi ska iaf försöka att träffas igen redan nästa vecka för en sista genomgång innan tävlingen.


Tack ska ni ha idag för idag Lotta och Pake för en mycket trevlig förmiddag!!!!!


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards