♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Ett nytt härligt år ligger orört framför oss.

Av Camilla - 1 januari 2010 12:23

Först och främst vill jag säga :Varmt tack för alla Jul och Nyårsönskningar som jag fått!! Själv har jag varit en usel bloggare och bloggbesökare sista tiden.

Kommer att bli ändring på det nu när jag fått tillgång till en laptop :))

Julen som varit har nog vart den bästa någonsin!!

Allt flöt på så fint och alla var nöjda och glada.

Vi delade ut våra julklappar redan på julaftonsmorgon,en riktig hit kan jag säga.

Alla hade fullt upp med klapparna fram tills det var dags att åka till svärföräldrarna och fira Jul.

Det var rörande stt se hur glada grabbarna blev för sina klappar. detta året satsade vi på EN rejäl julklapp var ist för att köpa tio olika smågrejer. Dessutom var det klappar som alla (även vi vuxna) har glädje av =)

Nyåret firades in lugnt och stilla i hemmets lugna vrå. Hade lagt skumpa på kylning men den ligger kvar i kylen,där låg den ett par timmar förra nyåret med ;)

Vi får ta den vid nåt annat festligt tillfälle.


En julklapp.detta är digitaltrummor,dvs det låter ingenting utåt men i hörlurarna är det precis som riktiga trummor. Fiffigt va?

  


Så här såg det ut på Nyårsaftonen.  


Ser ni eldmonstret som hade lust att sluka oss?

  


Sen hade vi visst besök av en spökhund....huuhuu!

  


Avslutar detta blogginlägg med att önska er alla ett Gott härligt 2010!!!

 
 
 Anna med flock

Anna med flock

1 januari 2010 20:42

Önskar dig med familj ett riktigt fint 2010!

http://timsevimse.blogg.se

 
Yvonne

Yvonne

2 januari 2010 06:33

Hihi. Alla ungars dröm att få öppna julklapparna redan på morgonen! =) Slippa den lååånga väntan till Kalle Anka är över!
Vilka fina eldar ni hade på nyår! Vad är det för något??

Kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

2 januari 2010 09:14

ville bara önska dig o din familj en god fortsättning på det nya året

kramar

http://www.pillans.se/wp

 
Helena

Helena

2 januari 2010 09:50

Önskar er ett riktigt bra år 2010!

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

2 januari 2010 19:06

Vilken kul tradition!
Kul att några håller liv i det i alla fall då! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

4 januari 2010 18:25

Har man yngre barn så är det oftast bättre att dela ut klapparna redan under fm. Då får man mer lugn och ro och barnen har mycket att sysselsätt sig med under hela dagen.
Jag önska er en god fortsättning på det nya året.

http://www.ekoxenskennel.se

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

5 januari 2010 14:48

Perfekta trummor!!! Funderar på att ge sånna till min son :)
Allting med hörlurar är bra!

God fortsättning på det nya året!

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Truddelutt

Truddelutt

5 januari 2010 16:06

God fortsättning på det nya året.
Kul med trummor. Det har jag aldrig spelat men skulle gärna pröva.

ha det gott!!
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva

6 januari 2010 09:58

coola trummor:)Vi köpte oxå nå trummor..fasst inte lika fräna. ´Gustav fick x box 360 med bla annat rockband spel och då fick han en gitarr och trummor till det:D.JAG Har inte provat ännu, men jag ska nog ta och trumma lite idag;)
GOD FORTSÄTTNING GUMMAN:)
Några hundtävlingar på G?

http://www.juniocola.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards