♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 17 februari 2010

Fy vilken vidrig mardröm!!!!

Av Camilla - 17 februari 2010 08:35

Inatt väcktes maken av min hjärtskärande gråt. "Men älskling,VAD har du drömt?" undrade han.

Kunde inte svara på en gång för mitt hjärta häll på att brista.

Hulkande kunde jag till slut få fram det fruktansvärda som hänt i min dröm. Eddie hade drunknat!! Gode gud ,jag tror aldrig jag har varit med om en sån vidrig dröm,jag gråter nästan när jag berättar om den.

Jag Andreas och Eddie var och badade. Plötslig var han bara borta. Jag kände skräcken slå till direkt. Eddie fanns ingenstans,det var bara svart vatten åt alla håll.

Det var fruktansvärt. Jag rusade som en galning runt runt i vattnet och bara vrålade. Rätt som det var så fick jag tag i Eddies lilla blåa sko som låg under ytan.

Smärtan var olidlig,folk började strömma till för att hjälpa oss och jag skrek för mina lungors fulla kraft....EDDIIIIIIIE!!!!!

Fullkommligt ifrån mig blev jag tack och lov väckt av maken till slut.

Fy vad hemskt,drömmen var så jäkla levande så jag hade svårt att andas,skräcken satt som en stor klump i hjärtat. Jag kunde inte sluta gråta.....jag fick tom lov att gå upp till pojkarna och se så allt var ok!

Usch usch usch!!!

Jag fick bara lov att få ur mig detta fast det tog emot lite att skriva om det.

Tänk att man kan bli så förstörd av en dröm.....phu


Slutligen så vill jag tacka för alla fina lyckönskningar som ni lämnat ang Maken och Jonas nya firma!!!

Jag har visat kommentarerna för maken och han tackar och bockar =)

Ha en fin dag!!

  

 
 
Yvonne

Yvonne

17 februari 2010 09:08

Nä, fy bubblan va otäckt... Det är hemskt att drömma så levande... Skönt att du blev väckt och tröstad. Hoppas på lite finare drömmar i fortsättningen. En sån där mardröm kan ju förstöra hela dagen... =(

Kramar om!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Madelene

Madelene

17 februari 2010 09:33

Jag mötte bilen en dag under veckan i B-bo, det såg väldigt proffsigt ut! Hoppas det blir en succe! =)

Apropå drömmar så kan dom vara riktigt vidriga...värst är dom där drömmarna som ger en konstig känsla hela dagen efteråt tycker jag!

http://maddy81.blogg.se

 
Mia & Prima

Mia & Prima

17 februari 2010 19:10

Vilken jäklans otäcking till dröm! Hua! Såg ditt inlägg hos mig. Synd att jag inte visste vad din make sysslar med tidigare... Vi har nämligen nyligen bytt ut 17 fönster... :) Lääängtar efter min overall!!! KRAM!

http://www.miashund.se

 
Susanne o Pebbels

Susanne o Pebbels

17 februari 2010 19:49

Tur att det var en dröm!!!

tack för gratulationer :-) Ja, himla tur att vi fortsatte vi var sååå nära på att bryta.

http://hundtraningen.blogspot.com

 
Lena

Lena

19 februari 2010 18:06

Önskar en trevlig helg!

PS. Tack för fröerna = )

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
helena

helena

20 februari 2010 16:41

Fy va hemskt!! Så fruktansvärt att drömma om såna gräsliga saker och att det känns så levande. Stackars dig. Vilken tur att det bara var en dröm! Varma kramar till dig!

http://holmstorp.bloggagratis.se

 
Karin, Wilma och Miso

Karin, Wilma och Miso

20 februari 2010 20:36

Usch, jag börjar nästan att gråta när jag läser om din dröm. Jag hade också någon mardröm i natt. Vaknade med ett ryck och hjärtklappning. Men nu kommer jag inte ihåg vad det var, tack och lov. Kanske det var något du läst/sett som föranledde drömmen.

http://karinochwilma.bloggagratis.sek

 
lotta  med Juni ,Cola o Tuvaluva..

lotta med Juni ,Cola o Tuvaluva..

21 februari 2010 08:59

FYY vad otäckt:(Det är ju såå otäckt att drömma sådär verkligt. läåbbigt, tur att lill Eddie låg tryggt i sin säng:)Kram L

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
Anna med flock

Anna med flock

21 februari 2010 09:55

Usch vilken otäck dröm!!! Är läskigt när man drömmer så där verkligt, det sitter liksom kvar i kroppen ett bra tag. Tur att maken väckte dig och att allt bara var en otäck dröm.

Tjusig bil :) Hoppas du haft en fin helg !

http://timsevimse.blogg.se

 
Truddelutt

Truddelutt

21 februari 2010 10:24

Usch vilken otäck dröm!!! Sånna där drömmar sitter ju i ett bra tag. *ryser*
För ett antal år sedan drömde jag att min systerson var med i en olycka och dog. Länge länge efteråt sparde jag hans sms så att jag skulle ha dom kvar ifall han dog på riktigt. Usch blir tårögd bara jag tänker på det....

STOR VARM KRAAAAAAM

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards