♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 2 juni 2010

Kan det bli bättre än såhär???

Av Camilla - 2 juni 2010 15:35

Ibland har man tur som en tok. Inleder långledigheten med värsta värmeböljan!

Nu njuter jag kan jag lova!!!

Tog med mig vovven för ett dopp i sjön i måndags.

Först en fin pose´på en sten   

På väg ner till det stora blå  

Kolla örat :)  

Visst ser det härligt ut.....  

Men längre än såhär går jag verkligen inte!  

 Här blev det tvärstopp,sen tyckte Gizmo att det var färdig badat?!

En sån liten kruka,men dyngiga bäckar och andra gyttjehål går minsann bra att plumsa ner i.

Håller fint i trossen.  

Närstudie av nos :)  

Idag fick grabbsen varsin liten såpbubble pistol. Jag är ju barnsligt förtjust i såpbubblor :D  

Såg idag på Aftonbladet att sommaren kommer i morgon....jösses! ur varmt blir det då....det är ju 30 grader nu...ja ja klagar då inte!

Sol och värme är det bästa jag vet.

Nu ska jag ut och känna på temperaturen i poolen. Det börjar närma sig för ett premiärdopp. Tjohooo!

 
 
Madelene

Madelene

2 juni 2010 16:02

Åh vart är ni och badar där??? Mina grabbar skulle nog uppskatta ett dopp...lr iaf Melker, Milton har inte provat än!

http://maddy81.blogg.se

 
Helén Deco & Bruno

Helén Deco & Bruno

2 juni 2010 18:48

Det är skillnad på vatten och vatten, vet du ;) Gizmo får gå på badkurs hos Bönan (bad&stänkexperten) så ska vi nog få ordning på badandet :)

http://brudec.wordpress.com

 
lotta

lotta

2 juni 2010 19:46

gud så härligt:)Hppas vädret håller i sig tills helgen:)

http://www.juniocola.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

3 juni 2010 17:40

fniss ,, jasså vovven vill inte bada !
Vilken lyckost du är ...du kan få låna min pälsade vovve och se vad fint det blir efter ett bad vid en sandstrand..
nästan så stranden flyttar in i huset ...suck

http://www.pillans.se/wp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards