♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Camilla - 26 december 2012 09:47

Sista dagarna på 2012 och man är snart "på rätt sida " igen =) Härligt!

Snart är det dags att börja botanisera bland all frönyheter som kommer under året....som vanligt vill jag ha massor men det brukar sluta med att det blir petunior i alla färger och former .

Bloggandet har legat på is en längre tid men jag ska försöka ta tag i det under nya året. Sitter och tittar i tävlings kalendern och tävlingssuget börjar komma igen.

Vi har pausat nu ett tag och det har varit skönt men som sagt....nytt år nya möjligheter.

Funderar fortfarande på om jag ska satsa på LP2 (har ett 1:a pris) eller om jag ska dra till med en trea till våren ist?

Start i lägre klass spår blir det iaf nån gång under året......kanske även en agility start?!


I övrigt så har jag ju börjat vikariera inom barnomsorgen/ skola och har haft fullt upp med jobb sista tiden. Riktigt kul....hoppas det fortsätter likadant nästa år.


Gott nytt år på er allesammans så ses vi på tränings/tävlingsbanorna under 2013!!


Avslutar med en länk till Kennelmamman som just nu har ett gäng ljuvliga valpar. Undra just om det hamnar fler släktingar inom vår radie =)



Bröderna brothers får avsluta med några busbilder......så härligt att få ha två ovh tre vovvar här ibland! (Ja jag drömmer fortfarande om en till :)

                 


Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards