♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Ibland känns det extra jobbigt.

Av Camilla - 3 september 2008 19:37

I dag är det  en sådan dag. När värken i kroppen är värre än vanligt. Ryggen känns som den är färdig att ge upp när som helst. Värken strålar ner i benen och det sitter som två järn band runt mina vrister. Orken tryter och tårarna ligger och bränner bakom ögonlocken och hotar att bryta fram hela tiden.

Jag kan varken sitta ordentligt eller ligga på rygg pga denna jäkla värk.

Borde nog ta mig till doktorn igen men jag gruvar mig för det också.

Tänk om man fick komma till en läkare som själv lever med ständig värk. Vore inte det toppen...en som verkligen begrep vad man pratar om. Som förstår att man kan lida nåt jävulskt fast det inte syns på utsidan.

Ja fy tusan...som sagt, vissa dagar känns det värre...och nu kände jag att jag var tvungen att ösa ur mig lite grann. Känns genast lite bättre ;-)

Det sista jag vill är att vara en gnällmoster men ibland måste jag.

Nu ska jag försöka hitta en någotsånär skön sitt/ligg position i soffan.

Tillsammans med min vän vetekudden och en ny skvallertidning.


Ha det gott!

 
 
 Anna med Tim

Anna med Tim

3 september 2008 20:16

Trist att du har så ont, hoppas du hittar något sätt att vila på som fungerar skapligt. Kram och nospussar från Tim till dig!

http://timsevimse.blogg.se

 
camilla

camilla

3 september 2008 20:47

ANNA:Tack!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

4 september 2008 08:39

Ja det är inte lätt alla gånger med all denna värk, lider med dig då jag har samma problem:-( Har fått börja på varmvatten bad nu så får se om det hjälper något. Ha det bäst kram

 
Tanten

Tanten

4 september 2008 09:51

Fy vad besvärligt, jag vet precis hur det är... Håller tummarna för att det går över fort. Riktigt heta bad med massor av rosmarin och älgört hjälper mig, fungerar även med eterisk olja.
Kramis

http://ettlitetkatteri.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

5 september 2008 14:30

Madde: Mamma går på varmbad. Hon tycker det är toppen! Hoppas det är bra mot din värk oxå. Kram!
Tanten:Heta bad och värmekuddar lindrar fint.
Ska nog införskaffa någon olja att slå i oxå ;-). Kram!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

11 september 2008 13:07

stackars rara du, hoppas verkligen det lättat tills nu, sänder många medlidsamma kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards