♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg under september 2008

Av Camilla - 16 september 2008 14:25

Bonden och drängen var ute på åkern och plöjde. Bonden sade åt drängen.
-Jag glömde mina stövlar, du får springa hem och hämta dem!

Drängen sprang hem och träffade på pigan hemma och sade.
-Bonden sade åt mig att jag skulle ta dig.
-Jasså? Ja har bonden sagt det så måste det bli så!

När drängen var färdig med pigan gick han till bondmoran, och sade.
-Jag har nyss tagit pigan, bonden sade att jag skulle ta dig också!
-Nej, du måste ha förstått fel. Jag kan aldrig tänka mig att bonden har sagt det.

Drängen öppnade då fönstret och skrek till bonden ute på åkern.
-Skulle jag bara ta en, eller skulle jag ta båda?
-Är du dum drängjävel? Det är klart du ska ta båda!

Av Camilla - 16 september 2008 14:13

Varit på datakurs en vända idag. När den var slut for jag till klubben en sväng för lite träning. Det börjar ju dra ihop sig till KM. HUGA!

Inte mycket att orda om träningsmässigt heller. Det kändes helt ok.

Körde en platsliggnig med Ann och Ally (som luktar sådär tikgottigt) och han låg som han skulle ;-)

Hoppas det håller i sig på söndan också.


I morrn bär det av till doktorn få se om det går bättre den här gången. Håller tummarna att han skickar mig vidare så jag får en ordentlig utredning. Man kan ju inte gå omkring och ha ont på detta sätt utan att veta hur man ska bete sig. Hoppas på det bästa ;-)


Nu ska jag försöka få nåt vettigt gjort här hemma oxå.


Hej på en sväng!

Av Camilla - 15 september 2008 18:39

Jag har blivit utmanas av "stort och smått"

Här kommer den:


5 saker som jag har i min frys

-pizzor

-kaffebröd

-korv

-glass

-en massa iiiiiis ;o)


5 saker som jag har i min garderob

-klänningar

-byxor

-tröjor

-skor

-samt diverse inknölat urväxt


5 saker som finns i mitt badrumsskåp

-smycken

-salvor

-temp

-pincett

-plåster


5 stycken som jag utmanar vidare

-cavvetjejernas matte

-tanten

-marianne

-lotta

-saccos matte

Av Camilla - 15 september 2008 13:51

...av en elak kvist då han klättrade i träden på skolgården :-(

Syns inte så bra på bilderna men det blev en rejäl blåklocka. Ajejaj!

Men han mår efter omständigheterna bra och vi botar eventuelle sviter med äppelpaj och glass!


Inte lätt att hålla reda på ögonen när det blixtrar heller...

Av Camilla - 15 september 2008 13:48

...ett pajbak då det var nån på en annan blogg som "pajade" nyss en dag ;-)

"Inled oss icke i frestelse" Ty vi har ej makten att stå emot. *fniss*

Av Camilla - 14 september 2008 16:50

Av Camilla - 14 september 2008 16:46

Med bestämda steg


Flyttar däck


Bär stenar....


och pinnar


Oj..är det MR Merlin ?

Av Camilla - 13 september 2008 18:51

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards