♣hundar och ungar och lite till♣

Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

Sommaren är hääär. Poolparty dagen låååång!

Av Camilla - 31 maj 2009 13:01

Milda makter vad härligt!!

Inte ett moln...*trallar*....

Igår var vi till Rättvik och kollade på Monstertrucks.

Något som var helt i grabbarnas smak :)



Stora maskiner var det!


Här har vi ordnat med vattenkana. skojigt!


Ett två tre...hopp


Å igen.....


Härliga vackra äppelblom



Sandlådan är oxå poppis dessa soliga dagar...


Hoppas ni har det fint där ute alla bloggvänner!!!

 
 
Truddelutt

Truddelutt

31 maj 2009 19:09

Nu slarvläste jag IGEN!
Här har vi ordnat med VATTENKANNAN läste jag. Tänkt då att OJ vilket konkande med vattenkannan för att fylla den där poolen.
:)
Sen läste jag mer noga och såg vad som stod. :)

Härliga bilder!! :)

Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

31 maj 2009 19:57

Det är alldeles för varmt påstår min matte.
Hon vill ha en massa regn och ska det vara sol så max 20 grader.
Sånt här väder utlöser bara dåligt humör

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

1 juni 2009 05:15

Jag ÄLSKAR sommaren!
Mysiga, soliga bilder! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
pillan

pillan

1 juni 2009 19:40

men vad härligt med poolparty..skojigt värre.
åkte ni i bilarna oxå eller kollade ni bara

http://www.pillans.se/wp

 
 Anna med flock

Anna med flock

2 juni 2009 09:14

Åh vilka härligt sommriga bilder...myyyyys!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoksi

2 juni 2009 10:44

vilket härligt party!! stooor traktor faktiskt!!
slafsisar till bentley från pojkarna tax

 
Vicki

Vicki

2 juni 2009 21:04

Inne och kikar runt och ser hur du har det.

Vicki

http://fotbollsvicki.blogspot.com

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

2 juni 2009 22:30

Sommar är underbart!! Men igår var det på gränsen till att jag pallade med värmen här ute i vår lilla trädgård. Jag satt i skuggan, Acke låg inne och Primo den galningen låg I SOLEN!!

Hur har det gått med värken i magen, blev det bedövning??
Kramis!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Susanne o Cia

Susanne o Cia

2 juni 2009 22:40

Men oj så härligt!!! Måste blivit bra mycket roligare med kanan där. Hm, inte utan man blir lite sugen o testa...hihi!
Förstår att nu hade kul när ni såg den där showen med bilarna. Dom e verligen maffiga.
Här snackar vi bilar lixom.
Hoppas du är bättre i magen nu!
Kramar
Susanne

http://susanneocia.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 18 maj 2016 16:51


Idag träffades jag och Lena för att ge hundarna ännu ett spår. Denna gång hade vi handskar på då vi la ut varandras spårapporter! Kan ju hända att spårläggaren på tävling använder handskar å då blir det kanske inte lika mycket vittring g på pinnen...

Av Camilla - 14 maj 2016 15:02

I jordens busväder var det dags att debutera i spåret. Snö och regn om vartannat!Humle släpptes ut på spåret och spårade jättefint....ända fram till slutpinnen å då var våran chans förbi. Minst en pinne plus den sista måste hittas om man ska bli godk...

Av Camilla - 26 augusti 2014 07:38

Till slut kom även vänninans nya stjärna till sitt hem i Nås. Dundra,en landseer som är fyra veckor yngre än Humle. En riktig supernalle <3   Vi är många å på vår brukshundklubb som har valp nu nu så vi ska försöka att träffas med våra valpar ...

Av Camilla - 6 augusti 2014 11:45

Efter evighetslång väntan blev det då äntligen dags att åka till Norge och Kennel Skogsjenta för att hämta hem en till kamrat! 10 Juli åkte jag och Maria till Anne Chatrine för att hämta varsin valp. Med oss hem fick vi Humle och Rolex ,två bröder...

Av Camilla - 22 maj 2014 07:48

Ja hur svårt kan det vara att lyda ett enkelt råd som att "Nu får du ta det lite lugnt ett tag"?? Svårare än nån kan tro när man hela tiden känner alla "måsten! Men kan undra för vem skull man håller på att stressa ihjäl sig. Jag själv tex....har...

Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Skapa flashcards