♣hundar och ungar och lite till♣

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Camilla - 24 november 2009 08:59

....midsommarstången? =)

Ja kollar man på vädret så känns det ju som en dålig sommardag. Inte känns det mysigt att börrja tända juleljus när det är sånt här väder ....nej nu tycker jag att det får komma ner lite virvlande flingor.

Idag så ska jag i väg och vaccinera Filip. Efter mycket velande hit och dit så har vi beslutat att vaccinera barnen. Hoppas det går bra och att det inte blir alltför onda biverkningar.

Faktum är att jag känner av armen än sen jag fick min spruta. Men det beror nog mer på att det är klent virke i kärringen än nåt annat. *skratt*


Nu ska jag ta ett redigt tag i städandet här och börja förbereda lite inför första advent. *ivrig trots avsaknaden av snön då*


Hur gör ni? Vänter ni till söndan eller har ni kanske fått julbelysningen på plats alla redan?



By the way...ett litet film tips.

"Walk the line" är en riktigt trevlig film,den om Johnny Cash.

Ha det så mysigt i väntan på advent =))





Det här är jag!

Omröstning

Du som besöker min blogg...har du hund?
 Ja
 Nej
 Har haft
 Tänker skaffa

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök efter gamla inlägg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

SUGARWIND´S

RSS

Mina besökare idag


Ovido - Quiz & Flashcards